Новини компаній
17:00, 12 березня 2019 р.
Rozetka, Епіцентр К, McDonald's, Watsons та інші лідери роздрібного ринку України зберуться на виставці в НСК «Олімпійському» в Києві
Новини компаній
28 і 29 березня 2019 року Асоціація рітейлерів України збере представників компаній сфери роздрібної торгівлі, девелопменту, інвесторів, брокерів, консультантів, компаній сегменту b2b на Третю міжнародну спеціалізовану виставку індустрії рітейлу та девелопменту Retail & Development Business Expo – 2019.
Серед 2000 гостей вже заявлені власники і топ-менеджмент таких компаній, як Епіцентр К, LPP, Мультиплекс, Kasta, McDonald's, Intertop Ukraine, Comfy, Золотий Вік, SOVA, ТРЦ Подоляни, ТЦ Globus, Мануфактура, Forum Lviv, Фуршет, Watsons, ARGO, Yves Rocher Україна, Dragon Capital, Budhouse group, CBRE і багато інших.
«Ринок стає більшим, щільнішим, консолідованішим, - розповідає голова правління Асоціації рітейлерів України Андрій Жук. – Такий захід, як RDBExpo, успішно сприяє становленню і розвитку цивілізованого ринку рітейлу нашої країни».
Протягом двох днів на трьох поверхах експо-зони будуть представлені близько 75 компаній. Також у трьох конференц-залах виступить близько 70 топ-спікерів:
• Ірина Холод, директор з маркетингу Нова Пошта, виступить з темою "Нова логістика для e-commerce" і розповість про світові тренди електронної комерції, ТОП-5 особливостей українського e-commerce і діджиталізацію логістики.
• Ірина Шинкаренко, заступник голови товариства Епіцентр К з корпоративних комунікацій, реклами та ЗМІ, виступить з темою "Емоційний рітейл. Як збільшувати продажі за рахунок емоцій. Ефективні інструменти для підвищення лояльності покупців".
• Андрій Логвин, співзасновник і генеральний директор Kasta, виступить з темою «Як продавати більше або стратегія перемоги в світі інновацій".
• Віталій Писаренко, генеральний директор Multiplex, виступить з темою "Продаж offline послуг в online. Власний досвід збільшення частки online-продажів за 3 роки в 8 разів. Знижки та програма лояльності, як не обов'язкова стимуляція покупки і для чого додаткова реклама взагалі потрібна?"
* І багато інших
Всього на RDBExpo 2019 виступить близько 70 спікерів
Частина заявлених експертів об'єдналася для запису гумористично-іронічного анти-запрошення на RDBEpo 2019. Серед них генеральний директор ТРЦ Gulliver Ірина Круппа, директор з маркетингу Intertop Лера Толочина, голова правління Алло Дмитро Деревицький, генеральний директор Multiplex Віталій Писаренко та інші.
Ролик з Youtube:
До участі в події запрошуються представники компаній сфери роздрібної торгівлі, девелопменту, інвестори, брокери та консультанти, а також компанії сегмента b2b. Більш детальну інформацію про RDBExpo можна дізнатися https://rau.ua/ru/rdbex/
Дата: 28-29 березня
Місце: НСК "Олімпійський", вул. Велика Васильківська, 55
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / [email protected])
Retail & Development Business Expo – 2019.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
live comments feed...
Коментарі