• Головна
  • Фахівці туристичного Форуму дали 10 найцінніших порад Львову
19:41, 21 листопада 2012 р.

Фахівці туристичного Форуму дали 10 найцінніших порад Львову

«Закінчився 1 день найбільш авторитетної події у галузі туризму в Україні - туристичний форум «Перемагай з Левом!».  Зараз  у Львові перебувають експерти з Італії, Англії, Іспанії, Німеччини, Польщі, Бельгії, Росії.» - повідомляє прес – служба  ЛМР

У топ-10 кращих порад Львову щодо туризму від спікерів Форуму увійшли:
1.      Роджер Прайд, Керівник Cardiff & Co

 Зараз не можна дивитися на туризм, бізнес-туризм чи інші види туризму ізольовано від життя міста – все дуже міцно пов’язано. Ціле місто мусить змагатися – змагатися за туристів, інвестиції, торгівлю, студентів.

Місто не може бути просто логотипом, адже в місті живуть, працюють і помирають люди. Значення і бренд міста повинні бути глибшими, ніж є.

Конкурентні переваги Львова – транспортна доступність, ціна та знання і вміння.

Не вживайте слова «унікальний» - кожне місто в світі є унікальним, немає двох однакових. Проте, маркетинг робить міста схожими – уникайте цієї поверхневості, копайте глибше.

 2.      Габріела Швайнбергер розповідає про «Ризики та переваги залучення соціальних мереж в маркетингу міст – за і проти».

 Всі компанії мають бути присутні у соціальних мережах, навіть, якщо ви не ведете власну сторінку, ви маєте відслідковувати що говорять про вас і ваш бізнес, щоб знати настрої своїх клієнтів. Діяльність у соціальних мережах не повинна містити агресивну реклами, завжди користуйтесь здоровим глуздом, якщо б така реклама не сподобалась вам, чому вона має сподобатись іншим?

Facebook одне з найбільш важливих джерел поширення інформації. На сьогодні трендом є те, що не важливо чи у вас багато друзів у цій мережі, головне це якість ваших друзів та контенту, який вони генерують.

 3.      Фрейя Сакс, керівник Центру туристичної інформації м. Гент, Бельгія

Наш ТІЦ відвідує близько 300 тисяч осіб на рік, адже Гент - це столиця вегетаріанства у Європі. ТІЦ має завжди розвиватись разом із містом, бути сучасним та цікавим для туристів, щоб вони сюди хотіли звертатись і завжди могли отримати всю необхідну інформацію.

 4.      Том Халтон, директор з міжнародних відносин компанії IMEX

10 великих бізнес-зустрічей приносять в Лондон кошти, котрі потрібні для річного утримання 7000 медсестер чи 5000 поліцейських – від цього виграє місто та громада.

Майте на увазі, що в світі багато міст як ваше, котрі постійно змагаються й борються, щоб залучати інновації в своє місто. Польща в ICCA World ranking є на 21 місці, адже проводить 175 зустрічей в рік. Україна зараз на 71 місці, але це добрий прогрес, бо у 2010 ви були на 81. До речі, економіка України отримала за рік 80 мільйонів доларів від зустрічей у Києві.

 5.      Том Халтон, директор з міжнародних відносин компанії IMEX

Туризм не продукує бізнес-івентів, але бізнес-івенти завжди продукують туризм, бо учасники конференцій потім вертаються зі своїми сім'ями і друзями. Я впевнений, що протягом трьох років ви у Львові будете мати всю необхідну інфраструктуру і будете заробляти на мега-подіях.

 6.      Нік Ґрінфілд, голова відділу зв’язків з туроператорами Європейської асоціації туроператорів

Очікування уряду перед Олімпіадою 2012 були 1 мільйон відвідувачів в часі Ігор. Проте, це не оправдалося – туристів приїхало небагато, лондонці виїхали з міста на відпочинок й Лондон був безлюдним.

Реалії 2012 року щодо відвідувачів, глядачів, тощо різко відрізнялися від прогнозів навіть 2011 року в гіршу сторону. Але найбільший спадок Ігор для Лондона та Британії – це позитивний імідж для світу та гучний меседж «Ми це зробили!» для британців.

Люди оминають країни, у  яких в цей час великі події, але ж ми отримуємо користь протягом 10 років, а не одразу! Ми забуваємо, що 10 років тому Барселона не була туристичним містом. Вони розвинули авіасполучення, використали спадок від Олімпіади 1992 року, створили середземноморські пляжі і зараз є провідним туристичним містом.

 7.      Паола Казуболо, представник відділу розвитку туризму та промоції, м. Генуя, Італія

Якщо ви хочете бути конкурентними, ви повинні знати, хто приїздить до вашого міста, які їх потреби, щоб пропонувати їм саме те, чого вони потребують. Також дуже важливо вміти прогнозувати як зміняться потреби ваших туристів у майбутньому, і відповідно змінюватись разом з ним.

Дуже важливо розвинути туристично-інформаційну інфраструктуру, у місті повинно бути достатньо туристичних вказівників, туристи мають просто знаходити ТІЦ, а там повинні отримати всі ті матеріали, які потребують.

Ви повинні створити веб-сайт: простий та зручний, де буде вся інформація про місто, щоб туристи могли отримати всю інформацію заздалегідь, плануючи свою подорож до вашого міста, звісно, що сайт має бути кількома мовами - все для зручності туристів!

 8.      Нік Ґрінфілд, голова відділу зв’язків з туроператорами Європейської асоціації туроператорів

Україна мала б подвоїти кількість зовнішній туристів у найближчі роки. Кажуть, що BRIC врятує європейський туризм, але зараз США все-одно дає більше туристів ніж усі ці 4 країни разом взяті. Так, китайці багато подорожують, але 70% їде до Макао та Гонконгу. Не забувайте про США та Японію – давні та великі країни у туристичному бізнесі.

 9.      Пол Кеннеді, керівник та власник консалтингової компанії «Kennedy Integrated Solutions»

На що звертають увагу, коли вибирають країни та міста для бізнес-зустрічей? Їхня доступність літаком, потягом, автомобілем. Далі – поселення, його варіація та відстані від визначних пам’яток міста та місця проведення конференцій.

Наступне – ціна та її гнучкість. Новизна міста – це теж важливо, адже ми втомлюємося від тих самих місць. Звісно, архітектура та гастрономія також важливі, але попередні речі дуже важливі.

 10.  Пол Кеннеді, керівник та власник консалтингової компанії «Kennedy Integrated Solutions»

Ви маєте бути творчими, ви маєте промувати свій напрямок. Кількість бізнес-напрямків росте у геометричній прогресії. Зараз ми на Форумі говоримо про бізнес-туризм в Україні, але 10 років тому ніхто взагалі не згадував Україну в цьому напрямку.

National convention bureau – це головний рушій бізнес-туризму в країні (про те, як він може працювати – ми поговоримо завтра). Але і національні, і приватні компанії та convention bureau мусять працювати як одна команда, котра працює на місто чи країну – як це роблять, наприклад, у Любліні чи Відні.

Он-лайн трансляція Форуму на сторінці: https://www.facebook.com/win.with.the.lion. Офіційний сайт Форуму - congress.lviv.ua.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,88
39,95
EUR
42,88
42,93
PLN
9,87
9,90
Оголошення
live comments feed...