Корпоративні видання ПАТ „Львівобленерго” здобули два Гран-прі
Цьогоріч корпоративні видання ПАТ „Львівобленерго” вкотре отримали високу оцінку експертів у сфері зв’язків з громадськістю, здобувши два Гран-прі на всеукраїнському конкурсі „Кращі корпоративні медіа України – 2012”.
Нагородження переможців відбулося 16 листопада у Києві у рамках бізнес-форуму „Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди – 2013”. – повідомляє Відділ корпоративних зв’язків ПАТ “Львівобленерго”
Загалом на розгляд конкурсної комісії було представлено 128 корпоративних проектів у 14-ти категоріях.
Всі представлені ПАТ „Львівобленерго” на конкурс роботи отримали нагороди:
Гран-прі у номінації „Річний звіт” та „Корпоративний блог”;, друге місце у номінаціях „Корпоративний сайт”, „Журнал для співробітників” і „Корпоративний календар”та третє місце у номінації „Сторінка компанії у Facebook”.
Крім конкурсу, в рамках бізнес-форуму було проведено круглий стіл на тему „Тренди у комунікаціях”, під час якого експерти-практики обмінялись своїм баченням топ-тенденцій у сфері комунікацій на 2013 рік. До участі у круглому столі було запрошено і ПАТ „Львівобленерго”.
„В 2012 році ПАТ „Львівобленерго” зробило відчутний крок в напрямку розбудови сучасної моделі корпоративних комунікацій, в основу якої покладено глибинну соціалізацію усіх напрямків діяльності компанії. З нашого боку це усвідомлений крок. Корпоративна соціальна відповідальність не є „бюджетом проїдання”, як може здатися на перший погляд, а має на меті забезпечити для компанії сталий довготривалий розвиток. КСВ формує партнерство з громадськістю, забезпечує гідний рівень життя, соціальну стабільність та підтримує розвиток у різних сферах регіону. Тим більше, якщо компанія є природнім монополістом на ринку тих чи інших послуг” - такі бачення моделі комунікацій на 2013 рік є у Галина Єлісеєнко, керівника відділу корпоративних зв’язків Товариства.
Бізнес-форум тавсеукраїнський конкурс „Кращі корпоративні медіа України” відбуваються вже сьомий рік поспіль. Організатором конкурсу виступає Асоціація Корпоративних Медіа України — громадське об’єднання професіоналів у сфері маркетингу, зв’язків з громадськістю, журналістики та реклами.
Коментарі