Інтернет-шопінг стає більш безпечним і економічним: відкриття нових клієнтських центрів Kasta у Львові

Інтернет-шопінг стає більш безпечним і економічним: відкриття нових клієнтських центрів Kasta у Львові, Онищенко Игорь Олегович

Один з найбільших інтернет-магазинів України Kasta розширює мережу центрів обслуговування клієнтів. На сьогодні в Україні функціонує понад 90 «живих» відділень, з яких 3 знаходяться у Львові. Ці точки Kasta допомагають розвивати сервіс онлайн-продажів, роблять його більш доступним і зрозумілим.

На перший погляд шопінг в Інтернеті може здатися абсолютно невигідним. Багато хто боїться помилитися в підборі розміру одягу або взуття, неправильно зняти мірки. Деяким здається, що якість матеріалів і колір виробу значно відрізнятимуться від характеристик, зазначених у картці товару. Повернення покупки також може бути небезпроблемним. Відомі випадки, коли онлайн-магазини утримували з клієнтів комісію або взагалі відмовлялися приймати товар назад. Маркетплейс Kasta вирішив боротися з таким неякісним сервісом шляхом відкриття спеціалізованих центрів обслуговування.

У відділенні Kasta покупці мають можливість відкрити посилку і уважно вивчити якість одягу та взуття. Перевірка товару здійснюється в присутності співробітників центру обслуговування, без метушні та поспіху. Огляньте шви, місця кріплення фурнітури, перевірте роботу замків і застібок. За бажання будь-який клієнт може приміряти речі, щоб переконатися у відповідності розміру. Всі відділення оснащені кабінками для перевдягання, дзеркалами і хорошим освітленням. Якщо товар не підійшов, його можна повернути, скориставшись стандартною процедурою відмови. Гроші за покупку будуть зараховані на банківську карту клієнта без комісії протягом 3–5 хвилин.

Інтернет-магазин Kasta постійно розвивається і поповнює асортимент новими товарними позиціями. Сьогодні клієнти можуть купити на електронному майданчику одяг, взуття та косметику. Нещодавно до каталогу були додано товари для занять спортом і відпочинку, домашнє приладдя, зоотовари, цифрові пристрої і продукти харчування.

Доставка покупок до відділення відбувається максимально оперативно і коштує всього 15 грн, для власників карти Black послуга безкоштовна. У компанії Kasta впевнені, що робота центрів обслуговування зробить онлайн-шопінг безпечнішим і вигіднішим, адже клієнти відразу оцінюють якість товару і не переплачують за доставку.

Покупки в Інтернеті – це зручно і сучасно. Експерти не виключають, що з часом торгові центри відійдуть на другий план, а основний шопінг відбуватиметься у Всесвітній павутині.

kasta Львов Інтернет-шопінг
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі