Видатки на цьогорічну виборчу кампанію більші , ніж цьогорічний бюджет Львова
Загалом видатки на цьогорічну виборчу кампанію склали $2,5 млрд. Таку експертну оцінку компанії SA Political Communications повідомив Тиждень.ua її президент та керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
Зокрема, близько $1 млрд потратили партії-переможці та партія «Україна – Вперед!», близько $350 млн решта партій і близько $900 млн кандидати-мажоритарники.
Згідно з оцінкою компанії, вартість виборчої кампанії Партії регіонів становить $500 млн або 4 мільярди гривень, об’єднаної опозиції – $50 млн, УДАР - $40 млн, Комуністична партія - $30 млн, «Свободи» - $20 млн, «Україна – Вперед!» - $150 млн.
Розподіл бюджетів в середньому відбувалося за схемою: 55% - медійна реклама, 45% - видатки на агітацію. Бюджети на телебаченні складали до 65% всіх медійних видатків, 18% склали бюджети зовнішньої реклами, 12% - затрати на пресу (не партійну), 5% - видатки на інтернет і радіо.
Вищезазначені дані - експертна оцінка, що базується на даних моніторингів, інсайдах зі штабів. Однак в цілому вони показують лише картину – що було би, якби штаби купляли рекламу і проводили агітацію за ринковими цінами. Реальні витрати можуть бути меншими за рахунок бартерних схем і залучення власних структур.
Цьогорічний бюджет Львова був ухвалений на рівні 2,42 млрд грн.
Коментарі