Розслідування: як львівський губернатор Костюк заробив мільйони на українських залізницях

Після "помаранчевої революції" кар'єрне зростання Костюка призупинилося

Львівський губернатор Михайло Костюк та його друзі, брати Дубневичі, заробили мільйони на українських залізницях, свідчить розслідування Forbes.ua.

Видання зазначає, що в березні цього року Святошинський райсуд Києва засудив жителя Дніпропетровської області за організацію фіктивних фірм для відмивання грошей.

Forbes.ua пише, що на тлі того, що «конверти» - структури для переведення коштів у готівку - силові органи «накривають» досить часто, цей випадок - особливий, адже гроші, які він переводив у готівку, від початку належали держпідприємству Укрзалізниця.

Видання з’ясувало, що їх витратив колишній гендиректор Укрзалізниці Михайло Костюк на купівлю елементів колії, запатентованих самим же чиновником спільно з львівськими бізнесменами братами Дубневичами.

Наразі Костюк займає пост голови облдержадміністрації Львівської області, а Богдан і Ярослав Дубневичі балотуються в парламент в одномандатних округах на Львівщині.

Після загадкової смерті керівника Укрзалізниці Георгія Кірпи в 2004-му році Костюку на якийсь час довелося піти із залізничної галузі та зайнятися громадською і науковою роботою. Але після того, як фракції прем’єра Юлії Тимошенко і спікера Володимира Литвина створили у Верховній Раді коаліцію, він у серпні 2008 року став гендиректором Укрзалізниці.

Ярослав Дубневич, який керує всім бізнесом братів, познайомився з Михайлом Костюком, коли той щойно починав свою кар’єру залізничника. Ні Костюк, ні Дубневичі не приховують, що до недавнього часу були близькими друзями.

З приходом Костюка на посаду гендиректора Укрзалізниці Ярослав Дубневич став представником Укрзалізниці у Верховній раді. Проте найбільшим бонусом для львівських бізнесменів стало збільшення пакета замовлень від підприємств Укрзалізниці.

Forbes.ua пише, що основний актив братів - засноване у 2001 р. ТОВ Корпорація Колійні ремонтні технології (КРТ). Це підприємство володіє значним списком патентів на деталі, що використовуються при будівництві залізничних колій.

За даними Вісника державних закупівель, залізниці закуповували деталі у корпорації Дубневичів мільйонними партіями. Проаналізувавши видання, Forbes.ua підрахував, що за час перебування Костюка на посаді керівника залізниць КРТ отримала державні замовлення на суму 2,72 млрд грн.

Forbes.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі