Журналісти видання «Футбол 24» заявили про звільнення через видалення із сайту матеріалу про Григорія Козловського

Причиною звільнення двох журналістів стало вилучення з сайту "Футбол 24" публікації про президента ФК "Рух".

Учора, 24-го травня, стало відомо про те, що з сайту «Футбол 24» було видалено (разом із кешами) матеріал журналіста Андрія Сеньківа під назвою «Президенту Руха заборонили ходити на стадіон і він сидить в кафе. Це ще краще», пише "Детектор медіа".

Матеріал з «Футболу 24» було видалено, а його автор Андрій Сеньків на своїй сторінці у Фейсбуці повідомив про те, що з 1 червня він більше не буде співпрацівником цього сайту. У коментарі «Детектору медіа» журналіст підтвердив інформацію про своє звільнення, а також підкреслив, що це суто його рішення.

«Так, з 1 червня я більше не працюватиму на «Футбол 24», – повідомив Сеньків. – Вважаю ненормальним писати на сайті, де утискається свобода слова й нема нічого страшного в цензурі. Видалити матеріал з сайту без згоди автора і редакції – жахливо. Це неприпустимо для моєї професії».

Також журналіст зазначив, що жодної розмови щодо публікації чи видалення цього матеріалу з керівництвом холдингу ТРК «Люкс», до складу якого входить видання «Футбол 24», в нього не було.

Читайте також: На Донбасі загинув 22-річний доброволець з Львівщини

Згодом стало відомо, що за автором статті покинути видання вирішив і шеф-редактор «Футбол 24» Олександр Гапоненко. На своїй сторінці у Фейсбуці він повідомив, що прощається зі своєю посадою. Причиною такого рішення стало видалення матеріалу про Козловського.

Також ситуацію прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий, дружина якого є керівницею медіахолдинг «Люкс», куди входить сайт "Футбол 24".

«В ситуації з журналістами «Футбол 24» вважаю, що зняття матеріалу з сайту було неправильним кроком. Дуже сподіваюсь, що в керівництва і журналістів ще є шанс порозумітись. Зі своєї сторони хочу посприяти поінформованості аудиторії про що йде мова і опублікувати матеріал на своїй сторінці», – написав мер у Facebook. Він також опублікував скріншоти видаленої статті.

Додамо, редакція «Футбол 24» повторно опублікувала статтю, що стала причиною скандалу – з коментарем гендиректора медіахолдингу ТРК «Люкс» Романа Андрейка.

«Керівництво Медіахолдингу Люкс прийняло рішення повернути текст на сайт для того, аби читачі самі переконалися у двох речах: масштаби роздутого скандалу не співрозмірні із «масштабами» містечкової теми – читайте і переконаєтеся самі; у нашому холдингу не було і немає цензури», -  йдеться у коментарі до матеріалу.

Футбол_24 скандал звільнення_журналістів Козловський Садовий
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі