13:06, 5 жовтня 2012 р.
Бренд «Україна» завдяки Євро подорожчав на 70%
Проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 підвищило вартість державного бренду України.
Про це в своєму виступі на III Міжнародному Чорноморському економічному форумі заявила голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалові, повідомляє канал ICTV.
«Згідно з даними спеціалізованих американських видань вартість держбренду Україна підвищилася на 70%», - сказала вона
Також вона зазначила, що футбольний чемпіонат позитивно позначився на іміджі країни, дослідження свідчить, що 43% гостей Євро-2012 планують повернутися в Україну ще раз.
Як повідомлялося, згідно із дослідженням проекту GIZ «Консультування і створення потужностей для Євро-2012», половина фанів, які відвідали Євро-2012 в Україні, оцінили загальну організацію найвищою оцінкою - «дуже добре».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
Оголошення
11:21, 19 листопада
17:13, 21 листопада
10:50, 25 листопада
19:26, 21 листопада
19:26, 21 листопада
live comments feed...
Коментарі