• Головна
  • Бренд «Україна» завдяки Євро подорожчав на 70%
13:06, 5 жовтня 2012 р.

Бренд «Україна» завдяки Євро подорожчав на 70%

Проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 підвищило вартість державного бренду України.

Про це в своєму виступі на III Міжнародному Чорноморському економічному форумі заявила голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалові, повідомляє канал ICTV.

«Згідно з даними спеціалізованих американських видань вартість держбренду Україна підвищилася на 70%», - сказала вона

Також вона зазначила, що футбольний чемпіонат позитивно позначився на іміджі країни, дослідження свідчить, що 43% гостей Євро-2012 планують повернутися в Україну ще раз.

Як повідомлялося, згідно із дослідженням проекту GIZ «Консультування і створення потужностей для Євро-2012», половина фанів, які відвідали Євро-2012 в Україні, оцінили загальну організацію найвищою оцінкою - «дуже добре».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...