Бренд «Україна» завдяки Євро подорожчав на 70%

Проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 підвищило вартість державного бренду України.

Про це в своєму виступі на III Міжнародному Чорноморському економічному форумі заявила голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалові, повідомляє канал ICTV.

«Згідно з даними спеціалізованих американських видань вартість держбренду Україна підвищилася на 70%», - сказала вона

Також вона зазначила, що футбольний чемпіонат позитивно позначився на іміджі країни, дослідження свідчить, що 43% гостей Євро-2012 планують повернутися в Україну ще раз.

Як повідомлялося, згідно із дослідженням проекту GIZ «Консультування і створення потужностей для Євро-2012», половина фанів, які відвідали Євро-2012 в Україні, оцінили загальну організацію найвищою оцінкою - «дуже добре».

ICTV
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі