13:06, 5 жовтня 2012 р.
Бренд «Україна» завдяки Євро подорожчав на 70%
Проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 підвищило вартість державного бренду України.
Про це в своєму виступі на III Міжнародному Чорноморському економічному форумі заявила голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалові, повідомляє канал ICTV.
«Згідно з даними спеціалізованих американських видань вартість держбренду Україна підвищилася на 70%», - сказала вона
Також вона зазначила, що футбольний чемпіонат позитивно позначився на іміджі країни, дослідження свідчить, що 43% гостей Євро-2012 планують повернутися в Україну ще раз.
Як повідомлялося, згідно із дослідженням проекту GIZ «Консультування і створення потужностей для Євро-2012», половина фанів, які відвідали Євро-2012 в Україні, оцінили загальну організацію найвищою оцінкою - «дуже добре».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:21
Вчора
ТОП новини
Оголошення
08:22, 20 січня
08:27, 24 січня
16
18:25, 26 січня
21
12:07, 17 січня
17
live comments feed...
Коментарі