• Головна
  • У ЛМР зобов’язали обслуговувати клієнтів закладів харчування і торгівлі українською мовою
14:13, 15 лютого 2018 р.

У ЛМР зобов’язали обслуговувати клієнтів закладів харчування і торгівлі українською мовою

15 лютого на сесії Львівської міськради 60 депутатів підтримали ухвалу “Про регулювання мови обслуговування громадян у сфері надання послуг, торгівлі та здійснення інформування про товари та послуги у м. Львові”.

Про це повідомляє кореспондент сайту 032.ua.

Ухвала передбачає, що мова спілкування, діловодства, обслуговування у комунальних установах та організаціях міста Львова — українська.

Окрім цього, афіші, реклама на текстовій та аудіовізуальній продукції тощо повинна бути державною мовою (за винятком товарних знаків і логотипів, зареєстрованих у відповідному порядку іноземною мовою).

У випадку використання іноземної мови, слід надавати переклад державною мовою більшим шрифтом.

Те ж саме очікує всі заклади та установи зі сфери обслуговування: меню, інформаційні буклети, брошури, прейскуранти та спілкування з клієнтом ведеться українською. І лише за бажанням клієнта можна перейти на іноземну мову.

Контролювати виконання вимог ухвали будуть працівники КП “Муніципальна варта”, які складатимуть відповідні протоколи про адміністративні правопорушення.

На порушення ухвали також можуть скаржитися самі львів’яни: на Гарячу лінію міста (15-80, +38 (032) 297-59- 11), у “Муніципальну варту” (+38 (032) 259-00- 15), у поліцію (102), ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області (+38 (032) 261 36 90).

Нагадаємо, раніше у сесійній залі Львівської міськради вивісили червоно-чорний прапор

Читайте також:

Львівські бабачихи насвистіли ранній прихід весни. ФОТО.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #ЛМР #бізнес #торгівля #обслуговування #032
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...