Андрій Карбовник — про патріотизм, церкву УПЦ МП на Сихові та транспортну проблему Львова

Сайт 032.ua продовжує спецпроект “Кава з депутатом”. Цього разу у фокусі опинився депутат Львівської міськради від партії ВО «Свобода» — Андрій Карбовник.

Досьє:

Народився у серпні 1975 року у Львові. Закінчив економічний факультет ЛНУ імені Івана Франка. Має ступінь кандидата економічних наук. Працював у ДПІ у Львові та Жовківському районі, був викладачем в Українській академії друкарства, з 2005 року працює у ТзОВ «Укрспектрол», з 2014 року - член ради самоорганізації Сихова. Підприємець. Входить у постійну комісію з питань інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики ЛМР.

Пане Андрію, скажіть, чому Ви вирішили піти в політику?

Я мешкаю на Сихові з 1986 року і ніколи не знав, хто там депутат. Вони ніби й були, ми когось обирали, але вони нам на окрузі не показувалися, до них було не достукатися. І у 2010 році я вирішив спробувати стати депутатом, тому що хотів трохи покращити свій мікрорайон — Сихів. На той час у мене стало більше часу, бізнес налагодився і не потребував багато часу чи зусиль.

Чому приєдналися саме до ВО «Свобода»?

Я член об’єднання “Свобода” з 1993 року. У мене є партійне посвідчення за номером 73. Колись ця партія називалась просто по-іншому, це була Соціал-Національна партія України. І я входжу в першу сотню людей по всій Україні, які приєднались до цієї партії.

У чому, на Вашу думку, має проявлятися патріотизм українця?

Патріотизм має, в першу чергу, проявлятися у ставленні українців до рідної землі, до людей однієї з ними нації. Я не кажу про державу, тому що держава повинна бути, як казали римляни, матір’ю свого народу. У нас поки-що не матір, а мачуха. Любити свою землю, народ, своє місто, у якому ти живеш — це патріотизм на побутовому рівні. Я не пов’язую патріотизм із закликами на кшталт: “Бий євреїв” чи “Нищи негрів”, бо це - речі, які не мають жодного відношення до патріотизму. Можливо, до расизму...

Ще в липні цього року, під час сесії Львівської міськради, Ви пообіцяли звернутися із депутатським запитом щодо перевірки законності будівництва храму УПЦ МП на Сихові (вул. Антоненка-Давидовича-пр. Червоної Калини). Чи є уже якісь результати?

Так. Я отримав зі всіх відповідних інстанцій відповіді, які дозволили мені зробити певні висновки. 7 грудня на сесії міської ради я звернувся до міського голови Львова, оскільки з відповідей компетентних організацій виходить те, що ця будівля споруджена там без жодних дозволів, без жодних проектів, на землі, яка є захоплена самовільно московським патріархатом. Згідно з чинним законодавством, виконавча влада мала би вжити всіх заходів, для того, щоб демонтувати цю будівлю. Захоплення землі у нас карається кримінально. Я звертався в Держархбудконтроль, Управління земельного кадастру, Сихівську районну адміністрацію, звідки мені прийшли однозначні відповіді: жодних дозволів там нема.

Ми маємо споруду, яка не відповідає жодним державним будівельним нормам: вона може у будь-який момент завалитися і поховати під собою людей. Хто за це буде відповідати? Запит, із яким я звернувся, не може бути проігнорований, тому що він складений відповідно до чинного законодавства і відстоює його норми. Але якщо з якихось причин він не буде виконаний і посадові особи, яким це належить зробити, не виконають своїх обов’язків, то я думаю, що громада Сихова може сама це демонтувати.

Але все-таки, звідки взялися гроші на будівництво цієї церкви?

Спонсори. Я не хочу їх називати, бо у мене немає прямих доказів, що це вони, але я знаю, хто ці люди. Це люди, які керують досить великими львівськими підприємствами і спонсорують цю церкву, привозять туди автобусами бабусь з вул. Короленка, які там каламутять воду. Наприклад, ситуація: Великдень, поряд є православна церква Київського патріархату, де люди святять паски. А “ці” виносять конструкцію на тринозі, залізну балку і б’ють в неї, заважають людям святити паски. Це по-людськи, по-сусідськи, по-християнськи?! Про яку християнську мораль можна говорити, якщо вони на повному серйозі розглядають можливість канонізувати Наталію Поклонську, більш відому як “няша”, які моляться на ікони Сталіна й заперечують Голодомор?! І зараз не йдеться про ущемлення якоїсь релігійної організації, йдеться про дотримання законодавства земельного і архітектурного. Це принципове для мене питання, я буду боротися за нього до кінця, аж впритул до того, що ми своїми руками цю церкву розберемо! І за це не буде ніякого нікому покарання, бо споруда формально не існує.

Які кроки слід вжити Львову, щоб якось вирішити транспортну проблему?

У першу чергу, нам потрібно переглянути транспортну схему, яка, на мою думку, є неактуальною. Для того я запропонував провести дослідження пасажиропотоків. До честі управління транспорту, вони погодилися на це. Я підготував проект ухвали, а виконком уже прийняв відповідні рішення з цього приводу і такий моніторинг буде проведено. На його підставі можна буде проаналізувати маршрути. Те, що каже міський голова, що у нас замало транспорту — це теж правда, але якщо цей транспорт буде неефективно використовуватись, то нічого не зміниться.

З Вашого погляду, чи доцільно піднімати ціну на проїзд до 5, 6 чи навіть 7 гривень?

Ще рік тому ми мали конкурс перевізників, на якому була сильна боротьба та конкуренція і йшлося про тариф 4 гривні. Зараз нічого особливо не змінилося, крім того, що мінімальну зарплату підвищили. Вони [перевізники — авт.] хочуть 6,80 грн! Майже вдвічі більше! При цьому, не збільшилась в два рази ні ціна на бензин, ні на запчастини. І вони кажуть: “Нам невигідно возити”. Так чому ви брали участь в тому конкурсі?!

Рішення цьому має бути в такій площині: треба розширювати комунальне підприємство, його діяльність. У першу чергу йдеться про “Львівелектротранс”, у нас потреба в тролейбусах лише на половину забезпечена, в трамваях — трошки більше від 50%. Нам ще слід купити кілька десятків тролейбусів, трамваїв і таким чином проблема може бути вирішена.

Крім того, на наступний рік очікується введення електронного квитка. Часткове, правда, але воно теж дасть можливість реалізувати ситуацію, яка є в даний момент в транспортній галузі. Ринок перевезень Львова оцінюється в суму, яка наближається до 1 мільярда в рік. Це величезні гроші. Відповідно, там де великі гроші, там завжди є тіньові схеми, незадоволені люди.

Що більш доцільно для електотранспорту Львова: купити десяток нових трамваїв і тролейбусів чи більшу кількість користованих вагонів з Європи?

Користовані європейські теж бувають різні. Нам їх не так просто знайти, бо у Львові вузька колія і вона трохи відрізняється від решти широких колій в Україні. У Європі теж мало міст з такою колією, тому в нас обмежений вибір. Я не експерт в цій галузі, але є варіанти, що вони віддають безкоштовно ці транспортні засоби. Втім, ми вже купили колись німецькі автобуси, половина з яких зараз гниє на АТП №1 під парканом. Це були моделі, до яких вже запчастин не виробляють. Якщо є автобуси однієї марки, де можна поміняти запчастини, бо вони уніфіковані — це одне. А коли автобуси 20 марок, половина з яких не працюють, то відремонтувати їх вкрай важко.

Чому ніхто не хоче йти на посаду керівника управління транспорту?

Не хочуть, тому що стати зараз на таку посаду — це тільки отримувати палкою по спині і море критики. Завжди легше критикувати, ніж щось робити. Чомусь, наприклад, у нас ніколи немає проблем із заміщенням вакантних посад керівника управління земельних ресурсів чи керівника управління комунальної власності...

Кого б Ви бачили на цій посаді?

Є у нас багато компетентних людей. Наприклад, Антон Лягушкін - доволі компетентна людина у всіх відношеннях. Я просто не знаю, чи йому це треба і його відношення до цього. У нього дуже прогресивне бачення, він би міг багато зробити у цій галузі, з ним би було комфортно працювати, а транспорт набув би якогось нового розвитку. Він розуміється в тому, а коли на посаду йдуть люди, які до цього в цій галузі не працювали, вони нічого там не зроблять.

Продовження інтерв’ю Ви зможете прочитати на нашому сайті за посиланням.

Автор тексту і фото: Є. П.

Більше розмов з депутатами читайте ТУТ.

Львів новини інтерв'ю політика Львівська_міська_рада депутати Карбовник Свобода 032
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Поки ще ніхто не оцінював
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
У Львові планують запустити тролейбус №22, який буде курсувати з вулиці Наукової на  Стрийський автовокзал.  Оновлений маршрут №22 дасть змогу дістатись з Автовокзалу до вулиць Наукової, Кульпаркіської, Городоцької. Про це повідомили на Facebook-сторінці ГО “Зручне місто”.  На початку вулиці Наукової триває підготовка до встановлення опор контактної мережі. наразі під опори вже викопали ями. Всього необхідно збудувати 300 метрів контактної мережі для повор...
Суспільство
ЛКП «Львівавтодор» оголосило тендер на ремонт вулиці Богдана Хмельницького у Львові. Реконструкцію проводитимуть на відрізку від вул. Промислової до вул. Липинського. Почати ремонтні роботи планують наступного року, а завершити – до 30 червня 2022 року.  Про це повідомляє кореспондент сайту 032.ua з посиланням на систему «Prozorro». Проєкт реконструкції виготовили в ЛКП «Інститут просторового розвитку». Ремонт вулиці розпочнеться у 2020-му році й коштувати...
Екологія
ЛКП “Лев” продовжує змінювати долі тварин, які через жорстокість і безвідповідальність людей опинились на вулиці. Цього разу нових господарів шукають для п’яти собак. 032.ua пропонує вам дізнатись більше про кожне з цих милих і вірних створінь. Лурена Лурені близько одного року. Вона розумна й енергійна та має здібності до навчання. Ця собака чудово підійде для активних людей, які будуть виховувати та навчати її. Лісма Ще одна молода та дружня собака, яка...
Голос міста
Нещодавно у Львові відкрили першу і найбільшу частину капітально відремонтованої площі Двірцевої. За 9 місяців реконструкції її не просто оновили, а повністю переформатували, кардинально змінивши підхід до організації простору. Якщо раніше вона була більш орієнтованою на приватні автомобілі та ущент запаркованою ними, то тепер стала зручнішою для громадського транспорту і пішоходів. Для останніх тут зробили мощення, пандуси з посадкових платформ, лавки та...
Пригоди
Сьогодні, 9 грудня, перехожі поблизу Головного залізничного вокзалу Львова виявили тіло людини.  Тіло знайшли близько 15:10. На фотографії можна побачити, що його виявилися на лавочці на площі Двірцевій. Про це повідомили на “Варті1”. У коментарі кореспонденту 032.ua інформацію підтвердила речниця Національної поліції Світлана Добровольська. Наразі на місці події працює слідчо-оперативна група, встановлюють особу загиблої людини, а також буде призначена ек...
Пригоди
Сьогодні, 9 грудня, у Львові на вулиці Кульпарківській трапилася пожежа у багатоповерховому будинку на шостому поверсі.  О 13:24 до вогнеборців надійшло повідомлення про вибух у дев'ятиповерховому будинку. Про це повідомили кореспонденту 032.ua у пресслужбі Головного управління ДСНС Львівщини.  Як виявили рятувальники, пожежа сталася між 5 та 6 поверхами в технічній комірці. Станом на 13:50 її повністю ліквідували. Під час виникнення пожежі в ліфті застряг...
Новини компаній
Де зустріти Новий Рік - це питання, яке цікавить багатьох людей. Щоб не витрачати свій час і сили можна зайти на сайт міста Львів і вибрати ресторан, який пропонує свої послуги. Вас чекає смачна кухня, ввічливий персонал і приємна атмосфера. Який вибрати заклад - залежить від Ваших особистих переваг. На сайті міста Львів зібрана вся найважливіша інформація, яка стосується святкування Нового Року. Ви можете побачити список кафе, барів і ресторанів. Смачна к...
Культура
Сьогодні, 9 грудня, у Львові на площі перед Оперним театром розпочали роботи з повною заміною старого фонтану. Як повідомив на своїй сторінці у Facebook голова "Варта 1" Ігор Зінкевич, його повністю демонтують, а на місце цього фонтану встановлять "сухий".  Зазначимо, у листопаді виконавчий комітет Львівської міськради погодив проєкт, в ході якого оновлять та реконструюють площу перед Оперним театром, а замість звичного фонтану встановлять "сухий". Автори...
Суспільство
5 грудня на сайті Єдиної системи місцевих петицій Данило Березюк зареєстрував електронне звернення щодо раціонального використання єдиного на Львів електробуса.  Автор звернення наголошує, що наразі електробус їздить на тролейбусному маршруті № 29, відтак, він виконує роль звичайного тролейбуса. Отож, звернувся з проханням запустити електробус на напрямки, які погано охоплюються іншим громадським транспортом. Про це повідомляє кореспондент 032.ua. Данило Б...