Вулиця для всіх: що тепер буде з реконструкцією вулиці Бандери

Після останніх громадських слухань щодо реконструкції вул. Бандери, майже півторарічна робота експертів виявилися нікому не потрібною – мешканці вулиці й чути не схотіли, що звідти приберуть бруківку та покладуть асфальт, а до всього цього ще облаштують велодоріжки та пішохідні зони.

Що тепер буде із вулицею Бандери та чи не відмовляться у Львові від її реконструкції, спробували розібратися журналісти сайту 032.ua.

25-го листопада учасники, які прийшли на громадські слухання щодо реконструкції вул. Бандери, практично "поховали" проект “Вулиці для всіх”, який впродвож півторарічного періоду розробляли львівські фахівці спільно з німецькими колегами. До процесу активно залучали й мешканців вулиці, адже її планували зробити зручною для кожної категорії .

За кілька днів після скандальних  громадських слухань, львів’яни зареєстрували петицію з вимогою змінити дорожнє покриття на вулиці Бандери з бруківки на асфальт. Впродовж короткого періоду петиція набрала необхідну кількість голосів для рогляду. Автор петиції зазначає, що завдяки асфальтному покриттю на вулиці значно знизиться шумовий ефект, через який страждає стародавня архітектура на цій вулиці.

Так, на думку головного архітектора Львова Юліана Чаплінського, останнє рішення суспільства все одно не змінить плани міста щодо реконструкції вулиці.

Думаю, що ми продовжимо модерувати та говорити, ми залучимо тих депутатів, які супроводжували людей на громадських слуханнях. Я буду наполягати на тому, щоб вони в тематиці естетики були адвокатами суспільства, а в тематиці транспорту та інженерії – були обрані достойні експерти, які могли б професійно все пояснити”, - сказав Чаплінський.

Читайте також: Німецький досвід для європейського Львова: як будуть реконструювати вулицю Бандери (ФОТО).

За словами головного архітектора, пропозиція громади розширити проїжджу частину вулиці Бандери з трьох до чотирьох смуг є цілковитим маразмом, однак в цьому він вбачає більше проблему модераторів, які під час зустрічі не змогли все доступно пояснити спільноті.

Вулиця Бандери є затишною, де можна говорити та спілкуватися, вона не пристосована до такого розширення. Більше того, я вважаю, що треба докласти максимальних зусиль та продемонструвати людям більш розширене моделювання, що дозволить нівелювати людські перестрахи щодо заторів на вулиці Бандери. Адже затори скоріше будуть від того, що автомобілі будуть обганяти трамваї, зупинятися та створювати затор на перехресті. Це є математика і я розумію, що модератори проекту не доклали максимальних зусиль, аби показати це людям”, зазначив Юліан Чаплінський.

Втім, головною тоді проблемою для містян стала ідея прибрати з вулиці бруківку та покласти асфальтне покриття:

"Коли ми планували вулицю, хотіли зменшити негативні ефекти. Бруківка створює більше шуму, коли нею рухається транспорт. Через поганий стан дороги зараз машини рухаються зі швидкістю близько 30 кілометрів на годину. Але, якщо забрукувати дорогу і зробити її рівною, транспорт їхатиме швидше, тож зросте й рівень шуму”, - розповідає керівник Інституту міста Олександр Кобзарєв.

Його останні на зустрічі слова стали "фатальними": люди подумали, що проектанти хочуть збільшити кількість автомобілів на вулиці, чого аж ніяк не хотіла громада. Цікаво, що в підсумку ці ж люди проголосували за розширення проїжджої частини.

Рішення, які там приймалися, вони є взагалі незрозумілими. Ми готові були вислухати думки львів’ян, але перепрошую, коли починають відкрито когось звинувачувати у крадіжці бруківки та продаж її за кородон – про що тоді можна говорити”, - продовжує Кобзарєв.

Втім, за його словами, в “Інституті міста” не збираються відмовлятися від проекту “Вулиця для всіх”, але врахують думки львів’ян. Особливо, щодо асфальтного покриття.

“Ми готові працювати з громадою далі, я впевнений, що це буде відбуватися в подальшому. Ми не зацікавлені в якихось кулуарних домовленностях стосовно реконструкції вулиці Бандери. Скажу більше: зараз ми замовили дослідження щодо випарів асфальтного покриття у спеку, хочемо подивитись на результати. Адже тоді мешканці говорили, що асфальтні випари є дуже шкідливими для здоров’я. Отримаємо результати дослідження та будемо аналізувати чи є там проблема”. - запевник пан Кобзарєв.

Нагадаємо, що наприкінці листопада цього року, громада відкинула ідею реконструкції вулиці Бандери в рамках проекту “Вулиця для всіх" та зобов’язала проектантів створити новий проект зі збереженням бруківки та з розширенням вулиці до чотирьох смуг руху.

Раніше міський голова Львова заявляв, що реконструкція вулиця Бандери розпочнеться у 2018 році.

Читайте також на нашому сайті: 

Вигадниці Гуся та Лисого Кота: ТОП-5 львівських ілюстраторів, про яких варто знати.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань