У Львові почали встановлювати нові експериментальні знаки, - ВІДЕО

На вулицях Львова почали з'являтися нові експериментальні дорожні знаки.

Як повідомляє кореспондент 032.ua, уже сьогодні на вулиці Некрасова та на вулиці Зеленій можна побачити жовтий дорожній знак із зображенням дівчинки з льодяником.

Як розповів у коментарі 032.ua Констянтин Баранюк, головний спеціаліст управління транспорту Львівської міськради, цей знак свідчить про те, що тут діти часто переходять дорогу.

“Зараз районні адміністрації розігрують тендер на закупівлю нової партії дорожніх знаків і поступово будуть їх встановлювати. Планувалось, що їх мали встановити у вересні, але у зв'язку із деякими нюансами по тендерах, вони трохи не встигають їх поставити”, - повідомив Констянтин Баранюк.

Також він зазначив, що місця встановлення нових експериментальних знаків районні адміністрації погоджують на міській комісії з безпеки дорожнього руху.

Як виглядають експериментальні знаки на вулиці Некрасова та Зеленій, дивіться у нашому відео:

Дивіться також на нашому сайті: У центрі Львова дерево вщент розтрощило автомобіль , - шокуюче відео з місця події.

Нагадаємо, що 23 березня депутати Львівської міськради прийняли ухвалу "Про затвердження у м. Львові експериментальних дорожніх знаків" .

Відповідно до ухвали, у Львові з'являться такі дорожні знаки, як «Діти на переході», «Місце для паркування автомобілів батьків з дітьми», «Напрямок руху на велодоріжці», «Вид небезпеки», «Для електромобілів» та «Крім електромобілів». 

Додамо, що ці знаки є інформаційними і їх немає в жодному іншому місті України. 

А як Ви вважаєте, Львову потрібні такі експериментальні знаки?

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )
1068 переглядів в листопаді

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якості роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати