Сергій Сало займатиметься питаннями сміття у Львові

13 вересня мер Львова Андрій Садовий представив новопризначеного в. о. директора департаменту — керівника управління розвитку системи поводження з відходами департаменту з питань поводження з ТПВ ЛМР - Сергія Сала.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

За словами Андрія Садового, на цю посаду Сергія Сала запропонував поставити заступник міського голови Львова з питань ЖКГ Сергій Бабак.

Зазначимо, що Сергій Андрійович Сало — уродженець с. Лавриків на Жовківщині, закінчив НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Теплоенергетика». Свого часу працював інженером та головним спеціалістом в управлінні ЖКГ ЛМР (2005 - 2009), у Державній житлово-комунальній інспекції у Львівській області (2009 — 2011), в Управлінні Нацкомісії з регулювання у сфері комунальних послуг (2011 — 2014). З 2015 року повернувся на роботу в департамент житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

8 вересня 2017 року призначений на посаду заступника директора департаменту – начальника управління розвитку системи поводження з відходами департаменту з питань поводження з ТПВ ЛМР та виконує обов’язки директора департаменту з питань поводження з відходами Львівської міської ради.

Нагадаємо, департамент з питань поводження з відходами ЛМР юридично зареєстрували 22 травня 2017 року, а офіційно створили 6 квітня, рішенням сесії міськради. Департамент займається оперативним та системним поводженням з твердими побутовими відходами у місті Львові.

6 червня на посаду директора департаменту, згідно з розпорядженням Андрія Садового, призначили Івана Рудницького. Втім, уже 4 серпня він звільнився, за згодою сторін.

Читайте також: Міську раду звинувачують у ігноруванні транспортних проблем Львова.

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якості роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати