У «Яндекс.Таксі» спростовують інформацію про припинення роботи у Львові

"Яндекс.Таксі" продовжує працювати у Львові у звичайному режимі і сервіс не припиняв роботу в місті.

Про це кореспонденту 032.ua повідомили у прес-службі “Яндекс. таксі”.

“Кілька брендованих автомобілів класу люкс, які працювали у Львові в рамках промоакції, поїхали з міста після її завершення. Це наша звичайна практика – ми робили так і в Києві, й у інших містах, де запускали Таксі. «Звичайні» ж автомобілі таксі продовжують працювати, як і на старті”, - розповідають у прес-службі “Яндекс. таксі”.

У “Яндекс. Таксі” також зазначають, що вони брендують лише невелику частину машин – не більше 5–10 відсотків від усіх. Оскільки не мають власного автопарку і співпрацюють з місцевими таксопарками.

Нагадаємо, що про закриття “Яндекс-таксі” учора, 14 березня, повідомило інтернет-видання "Твоє місто"  посилаючись на слова голови асоціації вільних профспілок автотранспортників України Андрія Корчинського.

Як раніше писав 032.ua, "Яндекс.Таксі" розпочало свою роботу у нашому місті минулого місяця. Свого часу активісти кількох організацій організовували акцію протесту проти "Яндекс.Таксі" і закликали компанію припинити свою роботу у Львові.

Додамо, що голова асоціації вільних профспілок автотранспортників України Андрія Корчинського неодноразово повідомляв про те, що діяльність “Яндекс. Таксі” у Львові є абсолютно незаконною і користуватись сервісом є небезпечно.

Читайте також на нашому сайті: Луценко: Садовому може загрожувати відсторонення від посади

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку