У Львівській області тендер на закупівлю шкільних автобусів прописали під одну компанію

Згідно з оприлюдненим 7 вересня 2016 р. на порталі "Вісник держзакупівель" з протоколом оцінки цінових пропозицій переможцем виявився ПРАТ "Чернігівський автозавод" (входить до корпорації Еталон), який запропонував Автобуси БАЗ "Еталон" за 134,91 млн. грн, повідомляє "Голос.UA".

При цьому вибір про купівлю в кінцевому підсумку чиновники робили лише між різними дилерами Корпорації "Еталон", які всі пропонували автобуси БАЗ. А де ж тоді тендер, враховуючи, що шкільні автобуси в Україні виробляє цілих 4 заводу?!

В тендері також взяли участь дилери кременчуцького заводу "Автохолдінг", які запропонували автобуси "Мрія"із загальною вартістю закупівлі 116,55 млн. грн., що на 18 млн. грн. менше, ніж за "Еталони", але чиновники обладміністрації відхилили пропозицію щодо причини... "недостатньої кількості циліндрів в двигуні".

Схема розпилу держбюджету придбала в даному тендері самий масштабний характер. Під автобуси БАЗ "Еталон" у тендерних вимогах були прописані цілий ряд умов:

- можливість закупити 2015 рік випуску (при тому, що всі інші виробники пропонують 2016 р. в. і в інших областях закуповують нові автобуси 2016 р. в.)

- можливість закупівлі автобусів екостандарта Євро-4 (замість діючого в Україні Євро-5, знову ж всі інші виробники пропонують автобуси Євро-5 та інші області закуповують автобуси Євро-5);
- Вимоги до двигуна мати "шість циліндрів" з аргументом, що такі автобуси більш потужні.
При цьому порівняння технічних характеристик згідно сертифікатів відповідності показує, що потужність БАЗ "Еталон" з 6 циліндрами - 96 кВт (131 к.с.), а потужність "Мрії" - 125кВт. (170 к.с.). Також "Мрія" має і більш кращі характеристики крутного моменту, що забезпечує найкращі показники тяговитости двигуна на гірських дорогах або при поганій якості дорожнього покриття.
Кількість пасажирських місць в "Мріє" також більше - 31 проти 27 у БАЗ "Еталон". І найголовніше, "Мрія" спочатку проектувався як автобус на відміну від БАЗу, який перероблений з вантажівки.
"Черкаський автобус" та завод Корпорації "Богдан" даний тендер проігнорували, ймовірно, розуміючи, що перемогти львівську корупцію малоймовірно.
Аналогічні маніпуляції з тендерною документацією чиновники реалізовували в тендерах на закупівлю шкільних автобусів в Черкаській, Миколаївській, Херсонській областях, але там обсяги закупівель не перевищували 10 од. в кожній з областей.
Учасники львівського тендера, які пропонували автобуси "Мрія" подали скаргу в АМК і ініціювали судові позови з метою скасувати результати тендеру.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі