У Львові повірку лічильників води проводять на місці експлуатації

Періодичну повірку водолічильника здійснюють з використанням переносних повірочних установок, або встановлюють лічильник з обмінного фонду підприємства. Такі нововведення дозволили суттєво зменшити незручності для споживачів та значно зекономити робочий час працівників підприємства, залучених у процес проведення повірки.

Про це повідомили в ЛКП "Львівводоканал", інформують у прес-службі ЛМР.

«Раніше лічильник потрібно було знімати, доставити у лабораторію та знову монтувати, потім очікувати контролера, який встановлював пломбу. Однак, цього року затвердили нові тарифи, у які включили витрати на повірку лічильників. Відтак, у Львівводоканалі придбали чотири нові повірочні установки та запровадили обмінний фонд водолічильників.

Зазвичай, ми застосовуємо проливні установки для повірки лічильників у помешканнях з незадовільним станом внутрішньо-квартирної водопровідної системи. Наші фахівці оцінюють ситуацію, і якщо при демонтажі є загроза виникнення аварійної ситуації, що в свою чергу призведе до завдання матеріальних збитків власнику приміщення та співмешканцям будинку – тоді ми лічильник не знімаємо, а повіряємо на місці. Якщо ж до лічильника є доступ і труби в задовільному стані – тоді повірка здійснюється шляхом безкоштовної заміни лічильника на новий – повірений.

безоплатна повірка водолічильників виконується лише для споживачів багатоквартирних будинків.

Відомо, що лічильники води, як і будь-які інші прилади, що мають рухомі механізми, з часом зношуються, що впливає на точність їх показів. Щоб пересвідчитись, чи правильно лічильник «рахує кубометри», ми зобов’язані виконувати його повірку з періодичністю один раз на чотири роки. Повірка є обов’язковою процедурою, передбаченою чинним законодавством», - повідомив начальник відділу збуту послуг Роман Кулиняк.

Водночас, у Львівводоканалі зазначають, що безоплатна повірка водолічильників виконується лише для споживачів багатоквартирних будинків. Споживачам (фізичним особам), які проживають у будинках, що перебувають у їх приватній власності, та споживачам – юридичним особам або фізичним особам-підприємцям повірка водолічильників проводиться на платній основі, оскільки у тариф на водопостачання та водовідведення для вказаних категорій споживачів витрати на проведення метрологічної повірки не включені.

Наразі у помешканнях львів’ян встановлено понад 270 тисяч лічильників холодної води та близько 160 тисяч – гарячої.

За додатковою інформацією слід звертатися до Call-центру за номером телефону 24-00-100.

Львів новини 032ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі