Компанії IBM, Microsoft и JTI мають найвищу репутацію серед роботодавців України. Також до рейтингу потрапили медіа – Новий канал, 1+1, Інтер, Телеканал ICTV.
Такі результати дослідження, яке вже четвертий рік поспіль реалізує провідна консалтингова компанія в сфері репутації Reputation Capital у партнерстві з Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна (hh.ua).
Наприкінці 2013 року пошукачам порталу HeadHunter (потенційним співробітникам) було запропоновано оцінити 100 найбільших компаній-роботодавців в Україні. Респонденти спочатку зазначали ступінь свого знання певної компанії як роботодавця, а потім проводили її оцінку. Загалом було опитано 2106 респондентів.
У рамках дослідження вивчалися компанії з 12 галузей економіки країни: FMCG, телекомунікації, фармацевтика, фінанси, інформаційні технології, медіа, нафтогазова галузь, управляючі компанії, рітейл, промислові компанії, агросектор і страхування.
За результатами дослідження, до ТОП-20 роботодавців із найвищою репутацією в Україні увійшли такі компанії:
Компанія
WorkRep Pulse
1
IBM
80,71
2
Microsoft
79,63
3
JTI
77,47
4
Mars
74,73
5
Новий канал
74,29
6
Інтер
73,40
7
Nestle
73,27
8
Johnson & Johnson
72,97
9
Samsung
72,58
10
Procter & Gamble
72,15
11
Bayer
71,40
12
Shell
71,13
13
Рошен
71,00
14
Unilever Ukraine
70,91
15
Сістем Кепітал Менеджмент (СКМ)
70,24
16
PepsiCo (Pepsi Cola)
69,74
17
1+1
69,51
18
L'Oreal
68,71
19
Телеканал ICTV
66,88
20
Philip Morris Ukraine
66,04
У таблиці, наведеній вище, показник «WorkRep Pulse» — це числовий показник репутації роботодавця (оцінка пошукачів).
Генеральний директор Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Марина Маковій стверджує: репутація компанії на ринку праці дуже важлива для пошукачів. «Спеціаліст високого класу, людина, що дбає про свій професійний розвиток, буде вибирати роботодавця з солідним репутаційним капіталом. За даними наших останніх досліджень, нове покоління при виборі місця роботи приділяє питанню іміджу, репутації компанії значно більше уваги, ніж представники старшого покоління. У нас є всі підстави прогнозувати, що далі важливість цього фактора буде тільки зростати», — стверджує пані Маковій.
Як відзначив Олег Кершис, директор Reputation Capital Group: «Завдяки системному управлінню репутацією компанія закладає фундамент виникнення довіри до неї на ринку. Компаніям з високою репутацією не тільки легше збільшувати свої фінансові показники, але й простіше приваблювати кращі кадри. У момент кризи сильна репутація у поєднанні з грамотним менеджментом здатна виконати роль «подушки безпеки» і може врятувати компанію від краху. Сьогодні репутація компанії як роботодавця — це передусім очікування стабільності й надійності компанії».