Самовисуванці - це як «підробка» під брендом опозиції, - політолог

Однією із маніпулятивних технологій на цьогорічних парламентських виборах стане використання бренду опозиційного кандидата. Про це на засіданні прес-клубу на тему «Підсумки реєстрації в ЦВК кандидатів-мажоритарників на Львівщині. Початок маніпулятивних технологій» заявили більшість з експертів.

За словами доцента Львівського університету, кандидата політичних наук Юрія Шведи, самовисуванці, які приміряють на себе бренд опозиції, – це одна із маніпулятивних технологій, спрямованих фактично на оман виборців.

«Щодо самовисуванців, то в умовах політичної поляризації їхня ідеологічна незалежність – утопія. Свою приналежність до одного чи іншого табору – вони уже повинні засвідчити як кандидати в народні депутати. І потрапивши до парламенту, вони не зможуть бути нейтральними. Так чи інакше вони мусять примкнути до того чи іншого табору», – сказав політолог.

За його словами, таку позірну опозиційність самовисуванців можна порівняти із недобросовісною конкуренцією на ринку: «Продавцям під виглядом розкрученого та авторитетного товарного знаку пропонується підробка, яка і за суттю, і за змістом є лише підробкою. Тому завдання виборця навчитися відрізняти справжній «товар» від «підробки».  

Тієї ж думки дотримується очільник львівського осередку КВУ  Оксана Дащаківська. За її словами, практично всі кандидати у народні депутати, окрім висуванців офіційної влади, маніпулюватимуть на темі своєї опозиційності.