Чого львів’яни не можуть терпіти у Львові

У гарячій лінії міста підсумували роботу за 10 місяців.

У кол-центрі зізнаються, що львів’яни стали більш вимогливими, ніж торік. За десять місяців із скаргами до гарячої лінії міста звернулись 168 тисяч мешканців. Найбільше львів’яни скаржаться на проблеми з дахом (1425), на другому місці - прибирання прибудинкових територій (905), на третьому – проблеми з вуличною каналізацією (819), на четвертому – вивіз сміття (410). Про це 032.ua повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Тепер львів’яни стали більш вимогливими

«Тепер львів’яни стали більш вимогливими. Якщо у минулому році на з’єднання з оператором готові були чекати майже хвилину і більше, то цього року середня тривалість очікування з’єднання з оператором не перевищує 35 секунд. Це змусило нас підкоректувати наші дії, в т.ч. оптимізувати процес ведення розмови»,- зауважує начальник Адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.