Є контакт: міська рада Львова відреагувала на одну із електронних петицій від львів’ян

На сервісі електронних петицій громадян до Львівської міської ради з’явилась перша відповідь від мерії.

Про це повідомляє сайт міста Львова 032.ua.

Так, у середу, 16 березня, начальник управління транспорту та зв’язку Віктор Щир відповів на електронне звернення щодо запровадження е-квитка у громадському транспорті.

Петиція була зареєстрована 23 лютого цього року і зібрала 1 364 підписів від львів’ян, з необхідних 1 000.

І нарешті, 16 березня, львів’яни отримали першу відповідь на своє електронне звернення. Так, у своєму коментарі Віктор Щир зазначив, що петиція була розглянута з представниками "Львівавтодору"  після чого її  передали  до постійної комісії з питань транспорту.

На переконання чиновника, практичну реалізцію цього проекту можуть завершити до лютого 2018 року. 

Нагадаємо, що сервіс електронних петицій запрацював у Львові наприкінці лютого цього року. 

Читайте також на нашому сайті: львів’яни просять встановити освітлення у мікрорайоні Рясне-1