• Головна
  • Чого львів’яни не можуть терпіти у Львові
17:24, 19 листопада 2014 р.

Чого львів’яни не можуть терпіти у Львові

У гарячій лінії міста підсумували роботу за 10 місяців.

У кол-центрі зізнаються, що львів’яни стали більш вимогливими, ніж торік. За десять місяців із скаргами до гарячої лінії міста звернулись 168 тисяч мешканців. Найбільше львів’яни скаржаться на проблеми з дахом (1425), на другому місці - прибирання прибудинкових територій (905), на третьому – проблеми з вуличною каналізацією (819), на четвертому – вивіз сміття (410). Про це 032.ua повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Тепер львів’яни стали більш вимогливими

«Тепер львів’яни стали більш вимогливими. Якщо у минулому році на з’єднання з оператором готові були чекати майже хвилину і більше, то цього року середня тривалість очікування з’єднання з оператором не перевищує 35 секунд. Це змусило нас підкоректувати наші дії, в т.ч. оптимізувати процес ведення розмови»,- зауважує начальник Адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#гаряча лінія міста
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,73
39,77
EUR
42,73
42,82
PLN
9,83
9,90
Оголошення
live comments feed...