
12:00, 4 вересня 2015 р.
Інформацію про субсидії можна отримати в найближчому поштовому відділенні
Працівники поштових відділень надаватимуть консультації та роз’яснення щодо заповнення заяв та декларацій при зверненні за житловою субсидією.
Про це повідомляє 032.ua з посиланням на департамент соціального захисту населення Львівської облдержадміністрації.
Так, за словами заступника директора департаменту Оксани Яковець, на сьогодні бланки на субсидії листоноші рознесли всім споживачам житлово-комунальних послуг Львівщини.
Працівники "Укрпошти" також надаватимуть консультацію щодо порядку направлення"Працівники "Укрпошти" також надаватимуть консультацію щодо порядку направлення всіх необхідних документів на отримання субсидії”, - зазначила Оксана Яковець.
гадаємо, що отримати житлову субсидію дуже просто, оскільки слід подати лише 2 документи (заява про призначення субсидії і декларація про доходи осіб), які можна надіслати поштою. Також не потрібно вказувати розмір доходу та відсутні штрафи за неправильне оформлення документів. Субсидія може бути більше 50% від сукупного рахунку за комунальні послуги
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
