У кол-центрі «112» чергують перекладачі з німецької, англійської, польської мов, а також психолог.
Сьогодні, 5 березня, у Львові презентували роботу нового контактного центру. Зараз служба функціонує у тестовому режимі на базі кол-центру Головного управління департаменту надзвичайних ситуацій. Працівники оброблятимуть вхідні дзвінки та переадресовуватимуть їх на відповідні служби. Про це інформує кореспондент 032.ua.
Згодом усі екстрені служби об'єднають під одним номером телефону. Поки що лінія «112» функціонуватиме паралельно з номерами телефонів 101, 102, 103 і 104.
Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації
«Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу», - наголосив Олег Синютка.