Про це офіційно відзвітувалась його партія.
«За час виборчої кампанії з виборчого фонду кандидата на пост Президента України Олега Тягнибока було витрачено 17 162 537,00 грн. Із цих коштів на рекламу в ефірах телеканалів витрачено 15 605 178,96 грн.
Читайте також: Львівському кандидату в президенти довелось відстояти в черзі, аби проголосувати (ФОТО)
Реклама на радіо – 727 513,43 грн. На поліграфію, публікації в друкованих ЗМІ та на інші видатки витрачено 729 740,82 грн. Оренда приміщень для зустрічей із виборцями – 100 103,79 грн», - про це повідомила партія «Свобода».
Нагадаємо, за результатами телевізійного екзит-полу, у першому турі переміг Петро Порошенко - 57,3% голосів, Юлій Тимошенко набрала 12,4% голосів, а на третьому місці Олег Ляшко - 8,7% голосів виборців.