"Львівводоканал" створив нову безкоштовну лінію для сервісного центру

У Львові почала функціонувати нова "гаряча" лінія водоканалу. 

"Львівводоканал" створив нову безкоштовну лінію сервісного центру. Тепер надати інформацію ви можете безкоштовно з будь-якого мобільного оператору за номером: 0800401551.  

Про це повідомили у пресслужбі Львівської міськради

Старі лінії підприємства також функціонують. Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо:

  • +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
  • +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
  • 0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)

Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо

15-51 (для стаціонарних телефонів)

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.

Нагадуємо, що до передостаннього робочого дня ми приймаємо показники лічильників. Тому саме в останній тиждень місяця наші лінії завантажені. Просимо усіх за можливості користуватися нашими чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі. 

Читайте також: На Львівщині запрацює ще один консультаційний центр для переселенців