У Львові, Києві, Ужгороді, Чернівцях та Івано-Франківську в кав'ярнях розмістили плакати із картинами відомих художників та QR-кодами. Ці постери є частиною інформаційної кампанії фонду підтримки дорослих онкопацєнтів Inspiration Family. Коли код відскановують відвідувачі закладів, вони можуть дізнатися більше про проблему захворюваності на рак грубей.
Як розповіли 032.ua у пресслужбі фонду, зараз до проєкту долучилося 20 кав'ярень у згаданих містах. Плакати із картинами відомих художників розробила дизайнерка Катерина Стоцька. А ідея створення кампанії належить співзасновниці Inspiration Family - Дарині Брикайло. Жінка сама мала упередження щодо раку, адже вела здоровий спосіб життя й думала, що з нею ніколи цього не станеться. Але у 2016 році дізналася, що таки захворіла.
"Я не ходила на щорічні обстеження і навіть коли лікарі озвучили підозру, надіялася, що вони помиляються. За цей час я пройшла всі п’ять стадій від заперечення до прийняття, зрозумівши, що годування грудьми і здоровий спосіб життя — доволі слабенькі уявлення про безпеку. Схожі історії має багато жінок, яким діагностували рак молочної залози. Тому ми вирішили створити соціальний проект "Чи впевнена ти у своїх знаннях", - пояснила Дарина Брикайло.