Як розповідають організаторі, цього року на "Кінолеві" як лейтмотив йтиметься про”формат” як про об’єднані в єдине ціле стереотипи, страхи, звички, які, потрапляючи на екран, породжують нові, діють як маніпулятори і обмежують усе, що не вкладається у рамки «формату». І про “неформат”, як про спроби вільного творення без обмежень і маніпуляцій. Нам цікаво подивитись, як творяться шедеври у жорстких рамках формату, які творять медіа.
Рок у кіно
Рок-музика, великою мірою через поняття радійного формату, стала в нашій країні «неформатною». Тому програма «Рок у кіно» є своєрідним «спін-офф» для головної теми.
Сергій Параджанов і про Сергія Параджанова
Цього року патроном фестивалю став «вірменин, народжений у Грузії, який сидів у російській в’язниці за український націоналізм» –Сергій Параджанов.
Ретроспектива Клода Шаброля
Французький режисер, представник «нової хвилі» Клод Шаброль у «форматних» жанрах знімав «неформатне» кіно.
Дитяча програма «КіноЛевчик»
Уперше фестиваль «КіноЛев» працює для найменших глядачів разом із фестивалями дитячого кіно «Ale kino!» та «Transatlantyk». Усі фільми озвучено українською мовою.
«Ale kino!« На «Кінолеві»:
Анімаційні фільми від фестивалю «Transatlantyk», 63 хв:
«Інший погляд». Сучасне грузинське кіно
Короткий метр від 70-х рр. до 2000 –х рр.
Сучасне українське кіно
Особливі події
Дія 33-ї стрічки авторки «Повного затемнення» відбувається у Львові в часи ІІ Світової війни. В основі сюжету – реальні події порятунку євреїв Львова у каналізаційній системі Полтви. Прем’єрний показ в Україні.