Як зазначив Іван Янчишин, бізнес-тренер, для офіціантів, адміністраторів розробили «шпаргалки», у яких є рекомендації щодо якісного обслуговування та набір основних речень англійською мовою, повідомляє Медіа-центр «Львів-2012».
«Цього тижня ми проводили тренінги для працівників сфери харчування, ресторанів. Ми шукали відповіді на складні запитання, які можуть виникнути у наших гостей, особливо іноземців.
Ми розробили так звану шпаргалку для офіціантів, адміністраторів закладів громадського харчування. Тут 20 запитань англійською мовою, які можна використати при зустрічі з іноземним гостем. Можливо, цей документ стане в нагоді не тільки тим, хто відвідав наше навчання, але і тим працівникам, які, на жаль, не змогли долучитися до нього», - зазначив бізнес-тренер Іван Янчишин.
Також він додав, що попереду - навчання працівників готелів.