У Львові запланували та втілюють у життя грандіозний проект, який мав би зробити комфортнішим життя автомобілістів та тих, хто пересувається двома колесами. Збудували велосипедні доріжки на вул. Липинського, Січових Стрільців та Науковій. І якщо на деяких вулицях Львова велосипедистам зручно пересуватися по своїй дорозі, про вул. Наукову таке не скажеш.
«Для кого будуються велодоріжки на Науковій? Їх покриття жахливе – все у хвилях. Їздити по ним - це знущання над п'ятою точкою. Пишуть, що у будівельників немає маленького катку для асфальту. Але невже це привід ТАК робити роботу? Адже це величезні гроші, викинуті в нікуди. Як так можна? Цікаво, ці доріжки хтось приймає? Пару разів намагався скористатися новою велодоріжкою, не витримав і продовжую кататися разом з машинами», - пише обурений львів’янин у фейсбуку у групі руху «Дайте пройти».
Користувачі соціальної мережі радять велосипедистам звертатися до прокуратури. Інші пишуть «але зовні велодоріжки відмінні! Є бордюри, є прекрасний новий асфальт, конструктивно відокремлені від тротуару. По ідеї, скаржитися-то нема на що. Сумніваюся, що є якісь стандарти, які регламентують рівність велодоріжок». «Якщо нема асфальтного катка ,тоді вони не можуть виконувати ці підрядні роботи». «Здається в мене є порада для всяких там тьотів і дядів, які протираючи сподні в тендерних комісіях: треба учасникам тендеру показувати цю фотку як очікуваний і бажаний результат виконаної роботи і відразу питати кандидата: «вуйку, а ви так зробите?», «вуйку, ви маєте всі необхідні для цього засоби, чи лопатою загладжувати асфальт будете?». «Я до речі мав шанс пройтися по частині доріжки минулого тижня... і мушу сказати, що всі мої 70 кг абсолютно прогинали те асфальтоване 3 см покриття... майже було чути як той щебінь внизу скрегоче. Напевно треба похудати.....євростандарти не люблять жирних А коли ровером кілька людей проїдуться в спеку, то й на зиму зроблять лижні колії на тій доріжці....»
Спеціалісти вважають, що в українських підрядників просто немає спеціального обладнання. Потрібен не звичайний каток, а спеціальний маленький асфальтоукладальник.