Авторитетне видання Forbes оприлюднило перелік найдорожчих світових брендів 2020 року. Автори зазначають, що за підсумками 2019 року ситуація була дещо іншою, але пандемія COVID-19 внесла свої корективи. Компанії Amazon, Netflix і PayPal з початком пандемії коронавірусної хвороби почали втрачати позиції, Philips, Hewlett Packard Enterprise, Nissan і Kellogg’s взагалі випали зі списку, а ось Nintendo, Burger King, Hennessy та AXA навпаки, піднялися вище.
У десятку найдорожчих брендів світу за підсумками першого півріччя 2020 року потрапили: Apple, Google, Microsoft, Amazon, Facebook, Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton та McDonald's. Кожна компанія оцінюється від 46,1 до 241,2 мільярдів доларів США. До прикладу, компанія-виробник iPhone підвищила вартість свого бренду на 17% за рік, компанія Google - на 24%, а Microsoft - на 30%.