У Львові триває перша в Україні виставка туристичних марок

У Центрі туристичної інформації, що у приміщенні Ратуші, триває виставка туристичних марок України та Європи. Триватиме експозиція до 29 січня.

На виставці можна побачити туристичні марки України, що існують сьогодні, у тому числі 20 туристичних марок Львова і 38 туристичних марок Львівської області; познайомитись зі зразками ТМ 11- ти інших країн Європи; отримати детальну інформацію про проект і правила колекціонування ТМ; отримати інформацію щодо місця знаходження ТМ у Львові.

Завдання проекту «Туристичні марки – Україна» – заохочення людей до внутрішнього туризму, популяризація маловідомих, призабутих пам'яток за рахунок вже «розкручених» туристичних брендів.

«Так, на сайті проекту відвідувач на одній сторінці побачить не лише всім відомий Олеський замок, але й, наприклад, маленький, але непересічний музей у селі Кульчиці або унікальний дерев'яний костел у Таданях, про який знають хіба що фахівці. Ще одна родзинка проекту полягає в тому, що він є міжнародним, а отже, українські туристи можуть купувати екземпляри для своєї збірки закордоном, і навпаки, європейські колекціонери отримують велику мотивацію вирушити до нашої країни. Практична інформація, наведена на сайті «Туристичні марки – Україна» (http://www.turystycni-marky.com.ua) для кожного ТМ-місця, а саме, опис, фото, адреса, GPS-координати, контактні телефони, розклад роботи, допомагає спланувати подорож і потрапити до тих пам'яток, які зазвичай стоять зачинені», - каже Олена Голишева, керівник Центру туристичної інформації.

Довідка

Туристична марка (ТМ) – це дерев'яне кружальце із зображенням певної туристичної атракції, архітектурної, історичної або природної пам'ятки. ТМ принципово відрізняється від звичайного сувеніра тим, що виконує роль трофея – підтвердження того, що мандрівник відвідав даний об'єкт, адже в іншому місці придбати її неможливо. Так, ТМ, присвячену палацу Потоцьких у Львові, можна придбати лише у цьому палаці і більше ніде. Кожна ТМ має свій номер, а разом вони утворюють систему з кількох сотень туристично-маркових місць по всій країні.

Туристичні марки вперше з’явилися в Чехії у 1998 році й відтоді набули популярності у сотень тисяч колекціонерів Чехії, Словаччини, Польщі, Німеччини, Австрії - загалом п’ятнадцяти європейських країн. Україна долучилася до цього проекту 2007 року. Сьогодні вона вже посідає третє місце серед країн-учасниць за кількістю туристично-маркових місць – їх вже понад 260, і щомісяця з'являються нові. В усіх куточках країни вже з'явилися завзяті колекціонери, які «полюють» на туристичні марки під час своїх мандрівок, спілкуються між собою в інтернеті на форумі сайту ТМ або й зустрічаються «вживу».