У неділю замість потяга Hyundai "Інтерсіті+" Львів-Київ на перон у Львові подали звичайний потяг. Про це написав на своїй сторінці в Facebook історик Володимир В'ятрович."На пероні у Львові замість супершвидкісного інтер-сіті на мене чекав старенький купейний потяг. Далі цікавіше - в кожному купе по шість (!) осіб, час прибуття в Київ невідомий", - пише він.Разом з тим, журналіст Юрій Луканов на своїй сторінці повідомив, що їхав у п’ятницю до Харкова замість потяга Hyundai у "швидкісному експресі", який близько півгодини стояв у дорозі й прийшов до пункту призначення на дві години пізніше."Запізнилися години на дві. Нам пропонували до каси стати і отримати компенсацію за переплачені біля 100 грн. Але уявляєте, якщо стояти до каси, то скільки ще часу треба витратити. Так і пішли", - написав він.Як повідомлялося, у п’ятницю зламалися одразу 4 потяги Hyundai.У середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.З 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".З тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".В серпні і жовтні 2012 року потяги теж ламалися.