032.ua дізнавався, куди слід скаржитися львів’янам на неякісний громадський транспорт, як часто пасажири незадоволені якістю перевезень, яких скарг найбільше та хто на них повинен реагувати.
Як розповіла у коментарі 032.ua керівниця відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис, щодо неякісного громадського транспорту у Львові надходить понад 1000 звернень щомісяця.
“З 1-го січня 2019 року на “Гарячій лінії міста” зареєстровано 4052 звернення щодо транспорту. Найчастіше люди скаржаться на порушення графіків руху (зареєстровано 1605 звернень), порушення правил перевезення (1427 звернень), хамство водіїв, паління у салоні автобуса та використання мобільного телефону за кермом (421 звернення)”, - розповідає Віра Фрис.
Скріншот звернення на "Гарячій лінії міста"
Читайте також: Музика березня: 9 концертів місяця у Львові
За її словами, усі звернення реєструють і скеровують за призначенням.
“Якщо йдеться про маршрут, який обслуговує комунальне АТП №1, ми скеровуємо ці скарги безпосередньо їм. Якщо пасажири скаржаться на поганий стан трамвая чи тролейбуса, ми скеровуємо звернення у “Львівелектротранс”. Усі решта звернення, які стосуються приватних перевізників, ми скеровуємо в міське управління транспорту. Термін, який ми маємо, аби відреагувати на такі звернення - до 10 днів. Протягом цього часу чекаємо відповіді від виконавця і потім надаємо роз’яснення по кожному зверненню. Лише, коли мешканець поінформований про результат його звернення, ми знімаємо скаргу з контролю", - кажуть у "Гарячій лінії міста".
“Усі звернення реєструємо в єдиній базі: сюди входять і телефонні дзвінки від львів’ян, і дописи на сторінку “Гарячої лінії” у Facebook. На онлайн-звернення ми зазвичай реагуємо впродовж 2 днів. Тобто, за цей час мешканець обов’язково отримує зворотний зв’язок. А, якщо його звернення надалі потребує детальнішого розгляду, то ми його про це інформуємо”, - додає Віра Фрис.
Як розповів у коментарі для 032.ua в.о. начальника управління транспорту ЛМР Олег Партика, залежно від типу скарг їх або розглядають безпосередньо в управлінні (звернення, що мають інформаційний характер та потребують роз’яснення), або ж скеровують перевізникам для відповідного реагування.
“Бувають випадки, коли перевізник не реагує належним чином на звернення та вчасно не знімає з маршруту неякісний транспорт. Втім, перевіряти кожен автобус щоденно ми не маємо змоги. Щотижня ми проводимо рейди щодо чистоти у салоні автобусів, які виїжджають на маршрути. Загалом впродовж трьох місяців управління оштрафувало перевізників на понад 170 тисяч гривень за порушення якості перевезень”, - зазначив Олег Партика.
Нагадаємо, для звернень громадян у Львові працює «Гаряча лінія міста», на яку можна телефонувати за коротким номером 15-80, або ж писати на їхню сторінку у Facebook.
Крім того, скаржитись на маршрутки можна також звернувшись до Асоціації перевізників Львівщини.
Нагадаємо, з 1 лютого у львівських маршрутках підняли вартість проїзду з 5 до 7 гривень, натомість, приватні перевізники тепер безкоштовно перевозять пенсіонерів за віком та людей з інвалідністю ІІІ групи.
Раніше 032.ua публікував актуальні графіки руху, якого мали б дотримуватися водії львівських маршруток.
*Повне або часткове відтворення матеріалу без письмової згоди редакції забороняється.