Проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 підвищило вартість державного бренду України.
Про це в своєму виступі на III Міжнародному Чорноморському економічному форумі заявила голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалові, повідомляє канал ICTV.
«Згідно з даними спеціалізованих американських видань вартість держбренду Україна підвищилася на 70%», - сказала вона
Також вона зазначила, що футбольний чемпіонат позитивно позначився на іміджі країни, дослідження свідчить, що 43% гостей Євро-2012 планують повернутися в Україну ще раз.
Як повідомлялося, згідно із дослідженням проекту GIZ «Консультування і створення потужностей для Євро-2012», половина фанів, які відвідали Євро-2012 в Україні, оцінили загальну організацію найвищою оцінкою - «дуже добре».