«Миколаївцемент» розпочав кампанію по боротьбі з фальсифікованим цементом (ФОТО)

На українському ринку кожен другий мішок цементу – фальсифікат. Виробники б’ють на сполох, оскільки підробка несе пряму загрозу здоров’ю та життю людей. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив генеральний директор-голова правління ПАТ «Миколаївцемент», керівник «Лафарж» в Україні Гюнтер Сметана.

Проблема фальсифікації тарованого цементу набула загальнонаціонального масштабу, адже за даними Української асоціації підприємств і організацій цементної промисловості «Укрцемент» продажі фальсифікованого цементу становлять близько 26% від загального об’єму продажів в Україні.

Ніхто не дасть гарантію, що будинок, міст чи частини якогось монументу не обваляться через використання неякісного цементу. Водночас, використання різноманітних домішок у виготовлені цементу без жодного контролю якості загрожує здоров’ю людей.

Гюнтер Сметана додає, що найбільше від недобросовісних виробників страждають звичайні люди, оскільки саме вони купують близько 70% від обсягу проданого цементу на українському ринку.

Найбільші виробники цементу вже розробляють стратегію боротьби проблемою фальсифікату. До прикладу «Миколаївцемент», який охоплює 10% українського ринку, розпочинає комплексу програму боротьби з підробкою: зовнішня реклама, реклама у пресі, на радіо та телебаченні), а також проводитимуться освітні заходи. Крім того, виробник змінив дизайн мішка, що допоможе споживачам відрізнити оригінальний цемент від підробного.

Мігель Філіп Бутелю де Соуза Машаду

Гюнтер Сметана