Основні розділи Сценарію:

1. Ціль- мінімум для менеджера при дзвінку.
2. Що потрібно зробити перед дзвінком клієнтові?
3. Початок розмови, приклади.
4. Переговори та обхід секретаря.
5. Переговори з  ЛПР.
6. Призначення зустрічі.
7. Відправка КП.
8. Що ми можемо зробити, якщо нічого не вийшло?

Мета- мінімум для менеджера при дзвінку:

1. Призначення зустрічі з клієнтом в:

               - Нашому офісі (пріоритет!);

                - Нейтральна територія (кафе, ресторан);

                - Його офісі;

2. Відправка КП на особисту пошту ЛПР і дізнатися його особистий моб. телефон.

3. Передзвін в обумовлений день і час.

__________________________________________________________

Що потрібно зробити перед дзвінком клієнтові?

1. Проаналізувати і виписати всіх його конкурентів, які у нас рекламуються.

2. Аналіз його сайту, можливо, в розділі "Контакти" буде прямий номер телефону ЛПР.

3. Перевірити видачу сайту клієнта в пошукових системах по ключових запитах.

__________________________________________________________

Терміни, які можуть зустрітися при переговорах:

1. Банерна реклама - це розміщення на сайтах-майданчиках графічних рекламних матеріалів (банерів / картинок). При натисканні відбувається перехід на сайт клієнта.

2. CTR банера - це показник клікабельності банера (зазвичай коливається від 0.01% до 2%).

3. CPM - це ціна за 1000 показів банера.

4. Трафік - кількість відвідувачів сайту за певну одиницю часу.

5.ТІЦ (тематичний індекс цитування) - показник популярності сайту в інтернеті, визначається кількістю посилань на сайт з інших ресурсів.

Пачаток размови

Привітання №1: Добрий день! Мене звати ..., я представляю сайт міста ... (наприклад, сайт міста Львова 032.ua). Підкажіть, з ким можна переговорити з питання співпраці?

або

Привітання №2: Добрий день! З'єднайте, будь ласка, з вашим відділом маркетингу і реклами (якщо такого відділу немає, то з керівником).

або

Привітання №3:Добрий день! Мене звати ..., я представляю сайт міста ... (наприклад, сайт міста Львова 032.ua). До нас прийшов запит від вашої компанії з приводу реклами, скажіть, а хто його у вас там міг відправляти?

або

Привітання №4:

<Компанія "Очі і бантики" слухає вас>

                         Добрий день! З'єднайте мене з вашим керівником.

 І все. Далі на питання секретаря відповідайте коротко і впевнено (приклад, дивитися обов'язково !!!)

 А хто це?

                         Ігор Онищенко 

 А яка компанія?

                          CitySites.



Якщо відразу потрапили на ЛПР, - тисни сюдиЛПР1

Блоки посилань Секретар

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7.Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
С9. Діалог із секретарем №4 для впевнених.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.
С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

Блоки посилань ЛПР

ЛПР1. З'єдную.
ЛПР2. Що за реклама і де саме?
ЛПР3. Нам нічого не потрібно / не цікаво / робота кипить - задихаємось.
ЛПР4. Маленька відвідуваність вашого сайту, є варіанти і трохи кращі.
ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР6. Дорого.
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР8. Будемо у вас рекламуватись, але не зараз.
ЛПР9. Зараз трохи інші справи і завдання.
ЛПР10. Реклама в інтернеті не працює.
ЛПР11. Скільки разів рекламувався - жодного разу не було ефекту.
ЛПР12. Не бачу сенсу реклами у вас.
ЛПР13. Ми рекламуємось на цільових ресурсах / На вашому сайті не наша цільова аудиторія.
ЛПР14. Не потрібно, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитись).
ЛПР15. У нас зараз немає грошей.
ЛПР16. Складна ситуація в країні, чекаємо поліпшення / війна, криза, долар.
ЛПР17. Вже розміщувались на подібних ресурсах - не було результату.
ЛПР18. Зараз не сезон для реклами.
ЛПР19. На даний момент весь бюджет на рекламу вичерпаний.
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР21. Ви більше інформаційний портал, ніж довідкова, в якій можна щось знайти.
ЛПР22. Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР30. Нас цікавлять більше інші міста нашої країни / доставка по регіонах.
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР32. У нас є свій сайт, нам достатньо, навіщо нам реклама?
ЛПР33. Ніколи не чули про ваш сайт.
ЛПР34. У вас банер коштує як 3 білборда повісити / краще розміщення на білбордах.
ЛПР35. За ті ж гроші на іншому сайті більше переходів (банер, довідник).
ЛПР36. На інших ресурсах довідник безкоштовний.
ЛПР37. Платити будемо за переходи, зустрічі і тд...
ЛПР38. Ніхто вас не читає, накручений лічильник відвідування.
ЛПР40. Мені простіше і дешевше оплатити контекст по цікавим мені запитам - це набагато ефективніше і в підсумку скоріш за все- дешевше.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.
ЛПР42. Практично по всім запитам (назва послуг нашої компанії) ваш сайт не шукається на перших сторінках пошуковиків.
ЛПР43. Я не буду розміщувати свої новини / банер / пости серед кривавих новин (один негатив і вбивства).
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.

Блок переговорів із Секретарем (або ін. людиною, яка НЕ приймає рішення).

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
С9. Діалог із секретарем №4 для впевнених.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С1. З якого питання ви телефонуєте?

Відповідь №1: Справа в тому, що з нами працюють багато підприємств по вашому виду діяльності, такі, як. . . (перед дзвінком перегорнути довідник і виписати схожі компанії). Хотілося б з цього питання переговорити з вашим керівництвом або людиною, яка компетентна у таких питаннях. До кого можна звернутися?

або

Відповідь №2: Я представляю сайт міста Львова 032.ua, дзвоню з питання реклами вашого підприємства. Мені потрібна людина, яка цим займається.

ЛПР1. З'єдную.
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, на вистачає.
С7.Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.
С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С2. Немає на місці ЛПР.

              Коли буде? Як його звати?

              Він рідко буває на місці.

   Підкажіть в такому випадку прямий номер телефону, щоб я вам не назвонював і зв'язався з ним        безпосередньо. І як я до нього можу звертатися? (не дають номер - проси e-mail; не дають ні перше, ні друге - дізнаємося коли він буде на місці і перезвонюємо)

              <В кінці розмови незалежно від того, яку відповідь дали>

               Дякую, всього найкращого.

С1.З якого питання ви телефонуєте?
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, на вистачає.
С7.Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.
С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?

        Відповідь №1: Справа в тому, що з нами працюють багато підприємств по вашому виду діяльності, такі, як. . . (перед дзвінком перегорнути довідник і виписати схожі компанії). Хотілося б з цього питання переговорити з вашим керівництвом, до кого можна звернутися?

або

        Відповідь №2: Конкретно ми пропонуємо розміщення вашої компанії на сайті міста Львова 032.ua. В принципі, ми найвідвідуваніший сайт нашого міста і з нами працюють багато ваші конкуренти. З ким я можу переговорити або ви займаєтеся такими питаннями?

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
С9. Діалог із секретарем №4 для впевнених.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С4. На даний момент нам це не цікаво.

Відповідь №1: А хіба ви приймаєте такі рішення?

або

Відповідь №2: З якої причини не цікаво? Ви навіть не знаєте, що конкретно ми пропонуємо. Упевнений, наша співпраця може бути вигідно обом сторонам.

або

Відповідь №3(якщо впевнені, що це секретар): Можливо ви не знаєте, але минулого тижня спілкувався з людиною з вашої компанії, і у нас вже є попередні домовленості.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С5. Нам нічого не потрібно!

Відповідь №1: Я вам ще нічого не запропонував, а ви вже відмовляєте. Наскільки я знаю, у вас є директор, який компетентний у таких питаннях і відповідях.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.

Відповідь №1: А де ви рекламуєтеся?

Після відповіді дивимосьу порівняльну таблицю з конкурентами і діємо за планом.

або

Відповідь №2: Хіба ви компетентні в питанні відмови? Наскільки я знаю, у вас є людина, яка відповідає за такі питання. З'єднайте з ним, будь ласка.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.

Відповідь №1: Ви знаєте, ми вам висилали вже комерційну пропозицію і її мали розглянути, тому переведіть, будь ласка, на вашого керівника для уточнення деталей з нашого питання.

або

Відповідь №2: Скажіть, на яку пошту?

<Незалежно від відповіді>

Скажіть, а для кого висилати? Хто буде розглядати лист? Що написати в темі листа?

<Незалежно від відповіді>

Спасибі вам, всього доброго.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С8.Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.

Відповідь №1:цікаво що? Ви навіть не знаєте, чим ми займаємося і чим можемо бути корисні для вашої компанії.

або

Відповідь №2: Скажіть, хто може нам передзвонити від вашої компанії? Ми запишемо ці дані, щоб надалі не турбувати і не надзвонювати вам.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агентством.

Відповідь №1: Підкажіть, яке агентство займається вашою рекламою? До кого я можу звернутися?

<Незалежно від відповіді>

Скажіть, а чи бувають у вас якісь рекламні кампанії безпосередньо? Я б міг вам вислати нашу пропозицію, за допомогою якої ви завжди могли б звернутися до мене напряму і не платити відсоток агентству.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

Відповідь №1: А з ким я тоді можу поспілкуватися щодо співпраці з вашою компанією? Напевно, з директором, так?

або

Відповідь №2: Відмінно, значить мені потрібен ваш керівник, з яким я можу переговорити.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7. Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.

С9. Діалог з секретарем №4 для впевнених.

<Компанія "Очі і бантики" слухає вас>

Добрий день! З'єднайте мене з вашим керівником.

І все. Далі на питання секретаря відповідайте коротко і впевнено (приклад, дивитися обов'язково !!!)

А хто це?

Ігор Онищенко.

А яка компанія?

CitySites.

ЛПР1. З'єдную.
С1. З якого питання ви телефонуєте?
С2. Немає на місці ЛПР.
С3. Яка реклама і де? Конкретніше, що ви пропонуєте?
С4. На даний момент нам це не цікаво.
С5. Нам нічого не потрібно!
С6. У нас вже є реклама, нам вистачає.
С7.Надішліть нам вашу комерційну пропозицію.
С8. Ми самі передзвонимо, якщо нам буде цікаво.
C10. Ми працюємо безпосередньо з рекламним агенством.
С11. У нас немає відділу маркетингу та реклами.

Блок переговорів з ЛПР (людина, яка приймає рішення)

ЛПР1. З'єдную.
Основні заперечення:
ЛПР2. Що за реклама і де саме?
ЛПР3. Нам нічого не потрібно / не цікаво / робота кипить - задихаємось.
ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР14. Не потрібно, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитись).
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.
ЛПР22. Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?
ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.



ЛПР1. З'єдную.

Добрий день! Мене звуть Ігор, я представляю сайт міста Львова 032.ua. Хотів би з вами переговорити з питання інформаційного розміщення вашої компанії на нашому ресурсі. Ми можемо запропонувати аудиторію нашого міста в кількості 300 000 львів'ян за місяць.

<Що конкретно ви пропонуєте?>

Скажіть, у вас є інтернет під рукою? Я б вам міг все показати, бо наочніше буде більш зрозуміло.

<Так, давайте>

У нас три основних види розміщення: банерна реклама, рекламні та pr-статті з виходом на головну сторінку, а також преміум-розміщення в довіднику підприємств міста. До речі, з нами вже працюють багато ваших конкурентів, і я можу підказати як зробити так, щоб ви виділялися серед них.

<Витримуємо паузу і чекаємо реакцію клієнта, намагаємося зробити ДІАЛОГ>

<Надішліть будь ласка ваше КП нам на пошту>, тоді діємо за планомВідправка КП

ЛПР2. Що за реклама і де саме?
ЛПР3. Нам нічого не потрібно / не цікаво / робота кипить - задихаємось.
ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР14. Не потрібно, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитись).
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.

ЛПР2. Що за реклама і де саме?

Ми пропонуємо розміщення на сайті міста Львова 032.ua. До нас заходить близько 12 тисяч львів'ян на добу, і серед них напевно є клієнти, яким були б цікаві ваші послуги. За допомогою різних видів розміщення ми змогли б зробити вам хорошу рекламу і виділити вашу компанію серед інших.

<Витримуємо паузу, чекаємо реакцію>

ЛПР3. Нам нічого не потрібно / не цікаво / робота кипить - задихаємось.
ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР14. Не потрібно, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитись).
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.

ЛПР3. Нам нічого не треба / не цікаво / робота кипить – задихаємося.

Правильно я зрозумів (-а), ваші співробітники завантажені роботою і клієнтами на 100% і більше, так?

<Так>

Значить ми вчасно звернулися до вас! Розміщення в нашому довіднику підприємств дозволить істотно прискорити і полегшити роботу вашій команді. Як мінімум, на обробку замовлень буде йти в рази менше часу.

<Я ж вам кажу ні, нам нічого не цікаво і ми не справляємося з потоком роботи>

Вибачте, а ви на Феррарі їздите? Значить у Вас є перспективи! Значить вам потрібні нові, великі клієнти! Давайте розмістимося на нашому сайті міста? Або призначимо зустріч у зручний вам час і переговоримо?

ЛПР2. Що за реклама і де саме?
ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР14. Не потрібно, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитись).
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.

ЛПР4. Маленька відвідування вашого сайту, є варіанти і трохи краще.

Я з вами не буду сперечатися, є і сайти з більшою відвідуваністю, але і ціна там вище, вірно? До того ж, можна знайти багато плюсів реклами навіть у нас, наприклад:

- низька ціна

- Маленька завантаженість рекламними блоками інших підприємств (тим самим ви будете виділятися)

До речі, крім нашого сайту у нас мережа міських сайтів - в цілому більше 100 міських сайтів із загальним відвідуванням близько 15000000 в місяць.

Якщо клієнт надалі продовжує сумніватись, то пытаемся Призначити зустріч або перевести розмову  у Відправку КП.

ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?
ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.
ЛПР45. Своїх клієнтів достатньо.

ЛПР22. Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?
ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.


ЛПР5. 
Ви можете вислати якусь інформацію на нашу пошту?

 Так, звичайно, давайте я вам підготую всю інформацію і вишлю на пошту. Скажіть, на яку?

<Записуємо пошту>

Ок, я вам висилаю, внизу листа будуть мої контакти. Як перегляньте лист, пропоную зв'язатися і обговорити деталі.

Замітка для менеджера: не забудьте запитати ім'я ЛПР і його особистий номер телефону!

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР6. Дорого.

Варіант №1: У порівнянні з чим дорого? Я можу вас запевнити в тому, що ціна реклами у нас буде навіть дешевше елементарної роздачі флаєрів на вулиці. Я вже мовчу про переваги реклами у нас, які ви отримаєте (переваги)

або

Варіант №2: У порівнянні з чим дорого?

<У вашого конкурента сайту www.xxx.ua банера набагато дешевше.>

Тут має бути посилання на порівняльну таблицю з конкурентами, за допомогою якої менеджер зможе обробити заперечення.

Замітка для менеджера: у разі незрозумілої ситуації переводимо розмову на Отправку КП.


ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР7. Скільки коштує розміщення?

Що б вам було цікавіше: банерна реклама, статті або розміщення в топі довідника підприємств міста?

<Залежно від відповіді клієнта>

Відповідь Баннера: На рекламні банера ціна коливається приблизно до 20000 гривень за найефективніший банер, мінімум це 1600 гривень за 1 місяць. Залежно від місця розташування банера та кількості його показів. Максимально охопити аудиторію нашого міста можна розмістивши наскрізний банер на Блоці 1.

Відповідь Статті: У нас два типи рекламних новин за ціною 750 і 650 гривень. Різниця в тому, що дорожча новина залишається на головній сторінці на 1 тиждень, і під нею плашка "Новини компаній", а не "Реклама", при цьому різниця в ціні мінімальна, саме тому я б вам рекомендував- (а) статтю за 750 гривень.

Відповідь Довідник: Розміщення в довіднику підприємств можливо в трьох пакетах: "Преміум", "Люкс" і "Стандарт". Ціна 6000 за пакет "Преміум" і 2400 гривень за "Люкс" (про "Стандарт" замовчуємо).

Замітка для менеджера: при будь якій з відповідей заводимо клієнта на наш сайт, щоб наочно йому все показати.

ЛПР22. Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?
ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР8. Будемо у вас рекламуватися, але не зараз.

Скажіть, коли було б зручно, щоб я з вами зв'язався і нагадав про себе? Давайте я запишу ваші контакти, і в обумовлений час наберу вас.

<Незалежно від відповіді>

Дякую, до зв'язку!

Замітка для менеджера: дзвонимо клієнтові за два тижні до обумовленого терміну.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
В1. Призначення зустрічі.

ЛПР9. Зараз трохи інші справи і завдання.

Тобто у вас зараз бюджет не виділяється? (намагаємося вивести на відвертість клієнта)

Ок, в будь-якому випадок, міг би я вам все ж відправити інформацію про нас на вашу пошту, щоб вона була у вас завжди під рукою? І коли ми можемо з вами зв'язатися, щоб повернутися до нашого питання?

<Чекаємо відповідь, записуємо пошту>

Спасибі до побачення.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
В1. Призначення зустрічі.


ЛПР10. Реклама в інтернеті не працює.

Варіант №1: А ви знаєте, що в минулому 2014 року на рекламу в інтернеті по всій Україні було витрачено понад 1 млрд. гривень? І в цю суму входять витрати як великих компаній, типу Coca-Cola, так і дрібних, подібних вашої ?! Наприклад, багато ваших конкурентів з нами працювали і працюють по сьогоднішній день, і думаю, як мінімум є сенс з вами переговорити і обговорити ваш негатив. З чого у вас склалася така думка?

(На підтвердження ваших слів клієнту можна показати цей матеріал http://ain.ua/2015/02/12/564112)

Варіант №2: Я правильно розумію, у вас вже є якийсь негативний досвід реклами? На якому (-их) сайтах?

<Ну так, рекламувалися на одному з сайтів>

На якому?

Тут має бути посилання на порівняльну таблицю з конкурентами, за допомогою якої менеджер зможе обробити це заперечення.

ЛПР11. Скільки разів рекламувався - жодного разу не було ефекту.

Скажіть, а на яких ресурсах ви рекламувалися?

<Незалежно від відповіді, звертаємось до порівняльної таблиці з конкурентами>

Відмінний ресурс, але ви знаєте, ми можемо вам зробити більш вигідну пропозицію, яка дійсно виявиться вигідною для вас. Ефективність не завжди залежить від ресурсу, на якому ви даєте рекламу, але ще й від багатьох інших факторів (тип реклами, час виходу, формат банеру, тип статті та ін.).

Замітка для менеджера: в даному випадку потрібно обов'язково спробувати  Призначити зустріч

ЛПР12. Не бачу сенсу реклами у вас.

Чому? Ви хіба у нас вже рекламувалися?

<Так, ми у вас вже розміщувалися, не було ефекту>- ЛПР11. Немає ефекту.

<Ні, ми у вас не розміщувалися, але знаємо, що реклама в інтернет не працює - ЛПР10. Реклама в інтернеті не працює.

ЛПР13. Ми рекламуємось на цільових ресурсах / На вашому сайті не наша цільова аудиторія.

На нашому ресурсі є рубрика "Святкові послуги", в яку входить до 20 підрубрик, загальна відвідуваність яких становить 4000 унікальних відвідувачів в місяць - це і є виключно ваша цільова аудиторія. Упевнений, що серед 300000 львів'ян (відвідування сайту в місяць), які заходять до нас на сайт протягом місяця, обов'язково знайдуться ті, яким будуть цікаві ваші послуги.

<Скільки коштує?>, Звертаємося до ЛПР7. Скільки коштує розміщення у вас?  і заводимо на сайт клієнта

ЛПР14. Не треба, ми самі передзвонимо, якщо зацікавить (при цьому вам навіть не дали висловитися).

<Переводимо розмову на відправку комерційної пропозиції>

Я розумію, що у вас зараз особливо немає часу. Давайте я вам зараз просто напишу листа, в якому буде вся інформація, і ви ввечері в спокійній обстановці зможете ознайомитися з нею?

<Незалежно від відповіді>

Скажіть, на яку пошту я можу вислати? Коли я з вами можу зв'язатися за результатами?

І до речі, як я можу до вас надалі звертатися?

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
В1. Призначення зустрічі.


ЛПР15. 
У нас зараз немає грошей.

Варіант №1: Скажіть, а в яких обсягах і коли виділяються кошти на рекламу?

<Не можу вам сказати, керівництво зараз все скоротило>

Коли б ви мені порадили з вами повторно зв'язатися? Хоча б, орієнтовно.

<Незалежно від відповіді>

Дякую, всього найкращого.

або

Варіант №2: Але ви ж якось працюєте з клієнтами, вірно? Ми вам можемо запропонувати самий бюджетний варіант, при якому ваші витрати обов'язково окупляться при правильній побудові рекламної кампанії. Я власне і дзвоню вам з метою допомогти з цим питанням. Коли ми можемо з вами зустрітися і переговорити? - Призначення зустрічі

ЛПР16. Складна ситуація в країні, чекаємо поліпшення / війна, криза, долар.

Так, ситуація у нас в країні зараз не з простих. Але хтось використовує цей момент для розвитку в нових напрямках, а хтось сидить і чекає поліпшення. Але жити і якось просуватися потрібно!

Багато компаній зараз йдуть в оффлайн і намагаються продавати свої послуги через інтернет, тому це зараз найдешевший і в той же момент найефективніший спосіб.

<Чекаємо реакцію клієнта, скоріше за все буде відмовлятися>

Призначаємо зустріч або Відправляємо КП.


ЛПР17. 
Вже розміщувалися на подібних ресурсах - не було результату.

Варіант №1: Підкажіть, будь ласка, на яких ресурсах ви розміщувалися?

<Незалежно від відповіді готуємо матрицю порівняння з конкурентами і домовляємося про зустріч або ж телефонуємо клієнту>

або

Варіант №2: Скажіть, а яку конкретно віддачу ви очікували від розміщень (дзвінки, покупки, коментарі, переходи на сайт, впізнаваність бренду)? Залежно від бажаного результату потрібно грамотно оформляти рекламну кампанію. Я можу вам підказати як домогтися потрібного результату за допомогою нашого ресурсу. У вас є інтернет під рукою? Давайте зайдемо до нас на сайт.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення у вас?


ЛПР18. 
Зараз не сезон для реклами.

Варіант №1: Скажіть, а коли у вас починається сезон? Пропоную зв'язатися приблизно за місяць до старту вашого сезону, для того щоб ми могли більш детально все обговорити. <Ок, давайте зв'яжемося пізніше>

Варіант №2: Ви знаєте, шубу зазвичай купують влітку - тому що вона дешевша і з великою знижкою; тур за кордон також заздалегідь бронюють, щоб була дешева ціна. Аналогічно ми можемо і з вами вчинити! Таким чином ви зробите крок вперед в порівнянні з вашими конкурентами і люди вже зможуть знати і бачити вас за допомогою нашого ресурсу, який відвідує більшість жителів нашого міста.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення у вас?

В1. Призначення зустрічі.


ЛПР19.
На даний момент весь бюджет на рекламу вичерпаний.

Підкажіть, зазвичай в який період і місяць формується бюджет на рекламу у вашій компанії?

<Чекаємо відповідь>

Відмінно, давайте я тоді орієнтовно за місяць до формування бюджету нагадаю про себе, і ми вже більш детально зможемо обговорити наше питання.

Скажіть, за яким номером можу з вами зв'язатися?

Записуємо ім'я ЛПР і номер телефону в щоденний звіт і зв'язуємося в призначену дату.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення у вас?

ВВ1. Призначення зустрічі.

ЛПР20. Вашого сайту немає в Google по нашим запитам.

Варіант №1(у випадку, якщо ваші підрубрики довідника пропонуються в google):

Скажіть, а по яких запитах ви перевіряли? Я можу вам надати напротязі декількох хвилин список як мінімум з 10 запитів, за якими Google і Yandex пропонує нас на перших місцях. Крім цього, у нас є вже своє, напрацьована щоденна відвідуваність, яка заходить на сайт і шукає потрібну інформацію.

Варіант №2(у випадку, якщо ваші підрубрики довіднику НЕ пропонуються в google):

Ви знаєте, серед 300 тисяч львів'ян (відвідування сайту на місяць, свою цифру вставити), які заходять до нас на сайт протягом місяця, обов'язково знайдуться ті, яким будуть цікаві ваші послуги. А Google це вже один з варіантів, через який можна що-небудь знайти. Я думаю, що не зовсім правильно орієнтуватися тільки на один спосіб пошуку інформації.

ЛПР22. Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?
ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.


ЛПР21. 
Ви більше інформаційний портал, ніж довідкова, в якій можна щось знайти.

Так, ви абсолютно праві, але у нас аудиторія значно більше інших ресурсів за рахунок того, що у нас інформаційний портал, на якому будь-яка людина може знайти необхідну інформацію.

<Витримуємо паузу і чекаємо реакцію клієнта>

У кожному разі, серед усіх людей, які заходять на наш сайт, точно знайдуться ті, яким будуть цікаві ваші послуги. Наше з вами завдання - правильно донести до них інформацію про вас.

ДаліДомовляємося про зустріч.


ЛПР22. 
Чим відрізняється пакет "Преміум" від "Люкса"?

Незважаючи на вартість, пакет "Преміум" є найефективнішим і він здатний привести максимальну кількість клієнтів до вас. Якщо говорити про відмінності, то:

- Пакет "Преміум" виводиться на головну сайту ("Люкс" - ні);

- Пакет "Преміум" завжди вище за інших;

- В пакеті "Преміум" 15 рубрик, а в "люксі" 10. Чим більше рубрик - тим більше людей вас бачить;

- Також важливо те, що у вас буде іміджевий брендований дизайн, який ми вам зробимо безкоштовно;

<Чекаємо реакцію клієнта>

А ви можете заїхати до нас в офіс і вам все наочно покажу? І пригощу смачною кавою. :) Наш офіс знаходиться в центрі міста !, - далі Призначення зустрічі

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?

Дивлячись яке розміщення у нас буде? Преміум, Люкс, банер або статті?

<Чекаємо відповідь клієнта>

Розумієте, кількість переходів залежить від багатьох факторів. Якщо говорити про максимальну кількість переходів - це банерна реклама, якщо продажі товару - це довідник підприємств, в який можна завантажити всі свої товари. У кожному разі, кількість переходів залежить від наповнюваності і популярності сторінки, пропонованого продукту, макета банера, його розташування на сайті та ін. факторів.

Довідка для менеджера: з 100 000 показів банера в середньому 150 переходів

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР25. Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?

Довідка для менеджера:

Відвідування: швидко переглянути відвідування сайту можна на жовтому лічильнику LiveInternet внизу сайту. Нижня цифра означає кількість унікальних відвідувачів за останній 24 години, верхня - глибина переглядів сайту.

ТІЦ: Праворуч від лічильника LiveInternet знаходиться лічильник Яндекса (біло-блакитний), на якому пишеться цифра. Це і є індекс цитування сайту (чим він вищий - тим краще).

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.


ЛПР25. 
Скільки людей заходить в мою цільову рубрику?

Ви знаєте, у нас не одна, а як мінімум 10 цільових рубрик, в якій ви будете розміщуватися. Протягом 15 хвилин я підготую дані статистики по цій рубриці, і скажу вам точні дані.

Готуємо звіт Google Analytics по відвідуванню потрібних розділів - конвертований в файл pdf - висилаємо клієнту.

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР26. Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.


ЛПР26. 
Скільки банерів стоїть на "Блоці 1"?

На Блоці 1 може стояти необмежена кількість банерів. Але ви можете про це не турбуватися, тому що ви купуєте ПОКАЗИ, і до тих пір, поки вони не відкрутити, ви будете висіти на сайті. Цей банер багатофункціональний, і ми його можемо підлаштувати під вас (наприклад, обмежити кількість показів або час або по днях тижня). Ми вам також зможемо надати доступ до статистики, за допомогою якої ви зможете відслідковувати кількість показів і переходів на ваш сайт.

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?

У нас банерна сітка і ціни розставлені таким чином, що кожне розміщення окупається при добре продуманому макеті банера. Я б вам радив звернути увагу на Блок 1, тому що це єдиний банер, в якому можна відстежити кількість переходів і гнучко налаштувати покази банера - починаючи від часу показу банера і закінчуючи містами, в яких буде показуватися цей банер. Також користується попитом Блок і Розтяжка 2 так як вони знаходяться в першій прокрутці екрану і завжди на виду.

ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?

1. По-перше, до плашці "Новини компаній" читач ставиться більш лояльно і не завжди розуміє, що це реклама.

2. Стаття з плашкою "Новини компаній" висить на головній сторінці сайту в середньому близько 1 тижня (залежить від загальної кількості рекламних статей "Новини компаній", які вийшли після вашої новини - може пробути на головній 3 дні, а може і цілий місяць )

ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?

Пакет Преміум йде вище всіх, потім Люкси, а після пакети Стандарт. У будь-якому випадку, кожен з платних пакетів знаходиться в пріоритеті у своїх рубриках, тобто він буде вище всіх конкурентів, які розміщуються "Одним рядком".

Якщо ж ви хочете бути завжди вище всіх своїх конкурентів, то звичайно ж потрібен пакет "Преміум".

ЛПР30. Нас цікавлять більше інші міста нашої країни / доставка по регіонах.

Відмінно! Тоді я вам подзвонив (-а) якраз вчасно. У нас мережа міських сайтів по Україні, і в кожному місті у нас є свій міський сайт, за допомогою якого ви можете донести інформацію до жителів обраних регіонів. Це 100% попадання в цільову аудиторію.

<Чекаємо реакцію>

Ми можемо з вами зустрітися і чітко обговорити цікаві для вас міста і бюджет ?, - далі Призначення зустрічі

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.


ЛПР31. 
Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, що не показується.

За останньою статистикою цією програмою користуються близько 9% користувачів інтернет. Це означає, що інші 91% побачать вашу рекламу.

<Чекаємо реакцію клієнта>

До того ж, дане блокування стосується тільки банерів, а ми ж з вами можемо розглянути варіант розміщення в довіднику підприємства міста і рекламні та pr-статті в новинній стрічці міста.

Довідка для менеджера: у разі незрозумілої ситуації переводимо розмову на Відправку КП.


ЛПР32. 
У нас є свій сайт, нам достатньо, навіщо нам реклама?

Це здорово, що у вас є свій сайт! Але ми можемо також розмістити повністю всю інформацію про вас разом з фото і повним списком товарів у нас в Довіднику підприємств міста. Таким чином буде два джерела, звідки зможе купити або замовити ваші послуги потенційний клієнт. До того ж, розміщення в Довіднику дозволить вам бути вище всіх своїх конкурентів!

<Нам не цікаво, вибачте>, далі переводимо на ЛПР3. Не цікавить / робота кипить - задихаємось.

Довідка для менеджера: у разі незрозумілої ситуації переводимо розмову наВідправку КП або Призначення зустрічі.


ЛПР33. 
Ніколи не чули про ваш сайт.

Варіант №1: А може ми просто зустрінемося і я вам більш докладно все розповім? - Якщо так, то Призначаємо зустріч, якщо ні, то:

Відмінно, значить я подзвонив в потрібний час! Ви також не знали те, що ми є найпопулярнішим і відвідуваним сайтом міста?

<Ні, не знав, розкажіть> -  далі ЛПР1

ЛПР34. У вас банер коштує як 3 білборда повісити / краще розміщення на білбордах.

Скажіть, а ви коли-небудь замислювалися про ефективність такого розміщення?

<Ну не знаю, все одно це краще - різні відповіді>

Ви напевно ще не знаєте, але реклама у нас на сайті буде дешевша і вигідна! Поясню чому:

- Можливість розмістити більше інформації, ніж на борді;

- Можливість залити всі ваші товари до нас;

- Можливість оперативно вносити зміни;

- Можливість контролю кількісті людей, які переглянули вашу рекламу (а яка кількість побачить ваш борд?);

- Прогнозована ціна контакту з одним потенційним клієнтом;

Біллборд - це добре, але як іміджева реклама. Для ефективних і великих продажів пропоную розглянути варіанти розміщення у нас.

Ми можемо з вами зустрітися, щоб більш детально обговорити ?, - далі Призначення зустрічі

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР35. За ті ж гроші на іншому ресурсі більше переходів (банер, довідник).

А як ви аналізували і робили висновок? У вас було два однакових рекламних макета на рівноцінних банерних місцях при однаковому терміні розміщення?

Я займаюся рекламою вже 7 рік, і можу вас запевнити, що на іншому ресурсі може і непогане розміщення, але ми можемо запропонувати набагато більше для вашого роду діяльності.

<Що саме?>далі ЛПР7

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР36. На інших ресурсах довідник безкоштовний.

Я думаю ви знаєте, що якщо безкоштовно, значить не завжди ефективно!?

<Чекаємо реакцію клієнта, незалежно від відповіді>

У нас більше 10 000 задоволених клієнтів по всіх містах нашої країни, і всі вони готові платити, тому що вкладені кошти вони не тільки окупають, але і досить добре продають свої послуги за допомогою розміщень у нас. Вас найбільше цікавить довідник підприємств з можливістю завантаження всіх ваших товарів, я вірно розумію?

<Ну так, можливо>

Розміщення в довіднику підприємств можливо в трьох пакетах: "Преміум", "Люкс" і "Стандарт". Ціна 6000 за пакет "Преміум" і 2400 гривень за "Люкс" (про "Стандарт" замовчуємо). Давайте зайдемо до нас на сайт, у вас інтернет під рукою?

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР37. Платити будемо за переходи, зустрічі і тд ...

Добре, давайте так і зробимо! Що конкретно ви хочете отримати - перегляди вашого розміщення або переходи на ваш сайт? Я можу навіть зробити приблизний прогноз, скажімо, виходячи з річного розміщення у нас.

<Чекаємо реакцію, напевно вона буде позитивна>

Нам залишилося визначитися з видом розміщення, яке ви хотіли б: довідник, банера або рекламні статті? Пропоную не втрачаючи ні хвилини зустрітися, і обговорити умови, які влаштують обидві сторони !, - далі Призначення зустрічі

ЛПР38. Ніхто вас не читає, накручений лічильник відвідування.

До нашого сайту підключено два лічильники відвідування - Google Analytics (гугл Аналітікс) і LiveInternet (лівінтернет). Жоден з цих лічильників накрутити не можна. Я з радістю поділюся з вами будь статистикою, які саме розділи вас цікавлять? Або ж статистика загального відвідування?

ЛПР6. Дорого.
ЛПР10. Реклама в інтернеті не працює.

ЛПР40. Мені простіше і дешевше оплатити контекст по цікавим мені запитам - це набагато ефективніше, і в підсумку швидше за все дешевше.

Безсумнівно, я з вами згоден - контекстна реклама, напевно, найдешевша зараз. Але погодьтеся, що 100% аудиторії нашого міста не можна охопити таким чином! У нас на сайті вже напрацьована щоденна аудиторія в кількості 1 млн. осіб на місяць, яка щодня заходить до нас, щось читає і шукає на сайті. Було б ваше розміщення у нас - вони б могли і вас бачити, і вже напряму купувати ваші послуги або товар!

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - у них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

Безсумнівно це два основні плюса розміщення на prom.ua, але:

- Відвідування сторінок розміщенних у нас в три рази вище, ніж у prom.ua (власне, тому вони і прибрали лічильники відвідин зі сторінок - вони нас вважають основним конкурентом);

- У них відвідування всеукраїнське, і незрозуміло з яких регіонів бачать вашу рекламу; у нас жорсткий гео-таргетинг і 100% цільова реклама;

- У нас є також просування по ваших цільових рубриках, ви напевно про це не знали?

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР42. Практично по всім запитам (назва послуг нашої компанії) Ваш сайт не шукається на перших сторінках пошуковиків.

Скажіть, за якими саме запитам ви перевіряли?

<Чекаємо відповідь, переконуємося в тому, що нас справді немає в пошуку по потрібних запитах>

Все одно тільки лише пошуком не можна охопити 100% аудиторії. Хтось шукає через пошук, щось в довіднику, а хтось сидить на нашому сайті міста! До нас заходить досить велика аудиторія, і до речі ваші конкуренти вже розміщуються у нас і продають свій товар.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.

ЛПР24. Яка відвідуваність вашого сайту? Який ТІЦ, PR?
ЛПР27. Який банер найбільш ефективний на вашому сайті?
ЛПР28. Чим відрізняється стаття з плашкою "Реклама" від "Новини компаній"?
ЛПР29. Як ранжуються пакети в довіднику підприємств?
ЛПР31. Зараз багато хто користується Adblock Plus, тому мій банер побачать далеко не всі і я буду платити за рекламу, яка не працює .
ЛПР44. Висока ціна за покази.
ЛПР41. Ми розміщуємося на prom.ua - в них є пошук по товарах і нас просувають по потрібним нам запитам.

ЛПР43. Я не буду розміщувати свої новини / банер / пости серед кривавих новин (один негатив і вбивства).

Будь-яке ЗМІ - це 80% негативної інформації. Людям не завжди цікаво читати про те, що кульбабки розцвіли на вулиці, і завжди найрейтинговіші новини саме негативні, на жаль.

Але за рахунок таких новин набирається велике відвідування, яке і є вашим потенційним клієнтом!

<Чекаємо реакцію>

А давайте розмістимо ваш банер в одному з таких найбільш відвідуваних розділів? Я думаю це допомогло б збільшити попит на ваш продукт.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?
ЛПР7. Скільки коштує розміщення?
ЛПР23. Скільки буде переходів до мене на сайт?


ЛПР44. 
Висока ціна за покази.

У нас одна з найнижчих цін на ринку за 1000 показів. До того ж, у нас вже є жорсткий гео-таргетинг, за який окремо платити не потрібно.

Наприклад, на розтяжку 1-2 або Блоці 2 ціна за 1000 показів буде в рази менше, ніж на Блоці 1. Яке банерне місце вам найбільше подобається? Давайте я його візьму, і прорахую скільки б на ньому коштували 1000 показів.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.


ЛПР45. 
Своїх клієнтів достатньо.

Варіант №1: Розміщення в нашому довіднику може бути для вас не тільки інструментом залучення нових клієнтів, але і варіантом роботи з уже існуючими. Ви можете розміщувати прайс і оповіщати клієнтів про його зміну, інформувати про ваші новини та акції.

Варіант №2 (впевнено!): Ми пропонуємо розміщення в Довіднику підприємств міста. Це справа іміджу! Якщо вас немає в довіднику, то вас напевно просто не існує в нашому місті!

Варіант №3: Часто буває, що навіть постійні клієнти шукають ваші контакти в інтернеті, це набагато швидше і простіше, ніж знайти візитку, яку ви дали їм кілька місяців тому.

ЛПР5. Ви можете надіслати якусь інформацію на нашу пошту?

В1. Призначення зустрічі.



Призначення зустрічі:

Варіант №1: Скажіть будь ласка, а ми можемо з вами зустрітися і я вам більш докладно все розповім і покажу наочно? У телефонному режимі важко сприймається інформація, темболее стосується реклами в інтернет. Якщо ми хочемо дійсно зробити Вашу рекламу якісною, то нам в будь-якому випадку потрібно побачитися! Коли вам буде зручно?

Варіант №2: Я чую по розмові, що у ви зараз не особливо маєте вільний час на переговори. Давайте з вами зустрінемося, це займе не більше 15 хвилин вашого і мого часу, і ми все обговоримо !? Вам буде зручно завтра вранці?

Відповідь клієнта: Вибачте, не можу / не хочу / немає часу, тоді переводимо переговори на Відправку КП.

Замітка для менеджера: завжди при домовленості про зустріч потрібно робити вилку клієнтові, тобто ставити його в рамки "вибір без вибору", наприклад:

- У вівторок або середу?

- Завтра чи післязавтра?

- Вранці або після обіду?

Якщо клієнт сам говорить чітко день і час - погоджуємося (навіть якщо це ваш вихідний день). Якщо в цей час по будь-якій з причин у вас не виходить, то вибачаємося, говоримо що якраз на цей час у вас заплановано відрядження або зустріч з іншим клієнтом (ви ж успішний менеджер, і у вас багато клієнтів! - Потрібно клієнтові дати розуміння цього ) і ОБОВ'ЯЗКОВО домовляємося про зустріч на інший день і час.

 Відправка КП: 

Скажите пожалуйста, какой у вас адрес e-mail?
<Записываем адрес электронной почты>
Отлично, в течении 15 минут я вам вышлю всю информацию, в конце письма оставлю свои контакты. Скажите, когда я могу вам перезвонить по результатам? Когда вы сможете все просмотреть? Завтра в обед вас устроит?


Заметка для менеджера:
 любые переговоры должны закончиться как минимум отправкой КП на почту клиенту. В любой непонятной ситуации, и даже если клиент говорит "нет", даже если у него негатив, все равно нужно отправлять письмо, которое, возможно, через время сработает.
















Що ми можемо зробити, якщо у нас:

  •   не вийшло вийти і дізнатися ім'я ЛПР -> написати в офіційне співтовариство Facebook і VK компанії, в яку телефонуйте;
    • вдалося дізнатися тільки ім'я ЛПР -> дзвонити через якийсь час і питати його по імені; або спробувати знайти його в Facebook і спробувати зв'язатися з ним там;

    • не вийшло зв'язатися ні по одному номеру -> писати на їх пошту, Facebook або ВК (перші два варіанти в пріоритеті);