10% львів’ян асоціюють Євро-2012 з корупцією і відмиванням коштів

Для 9,88% мешканців Львова Євро-2012 – це великі грошові витрати, корупція та відмивання коштів. Такими є результати кількісного соціологічного дослідження, проведеного дослідниками Центру вивчення громадської думки Інституту міста у жовтні - листопаді цього року, передає прес-служба ЛМР.

Натомість 22,61% львів’ян вважають футбольний чемпіонат насамперед спортивною подією.

Для 18,59% опитаних Євро-2012 асоціюється із покращенням благоустрою, інфраструктури; у 18,43% львів’ян ця подія асоціюється зі збільшенням кількості туристів у місті. Разом з тим, у 10,55% мешканців Львова футбольний чемпіонат асоціюється із безладом у місті.

Однак, як заспокоює соціолог Центру вивчення громадської думки Інституту міста Інга Козлова, порівнюючи відсоткові дані, можемо твердити про те, що львів’яни сприймають футбольний чемпіонат радше як подію, що принесе у місто позитивні зміни.

«Мешканці також доволі позитивно ставляться до перспективи проведення у місті й інших великих заходів, таких як Олімпіада або Формула-1 (70,20%)», – зазначила вона.

Дослідження проводилося методом «face to face». В опитуванні брали участь мешканців м. Львова з усіх 6 адміністративних районів Львова. Було опитано 800 респондентів, старших 18 років. Похибка репрезентативності вибірки з довірчою ймовірністю 0,954 не перевищує 3,5% для показників близьких до 50%, 3% - для показників близьких до 25% або 75%, 2,1% - для показників близьких до 10% або 90%, 1,5% - для показників близьких до 5% або 95%, 0,7% - для показників близьких до 1% або 99%.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку