Все про головну сторінку сайту - 032.ua

Все про головну сторінку сайту

Головна сторінка — це обличчя сайту. Бажаєте, щоб відвідувач став покупцем? Тоді потурбуйтесь про зовнішній вигляд ресурсу та про його інформаційне наповнення. Результати досліджень підтверджують: відвідувач складає враження про сайт у перші ж декілька секунд після переходу на нього. У першу чергу гість оцінює зовнішню оболонку та зміст. Якщо відвідувачу щось не сподобається, він просто залишить сторінку і навряд чи коли-небудь зазирне на неї знову. Саме тому при створенні інтернет-магазину особливу увагу варто приділяти структурі головної сторінки та її наповненню. А створення інтернет-магазину у місті Львів ви можете замовити в компанії Lemarbet.com.

Як оформити текст на головній сторінці?

Скористайтеся наступними порадами:

1. Знайомство. Зробіть так, щоб відвідувач одразу зрозумів, що за інтернет-магазин перед ним знаходиться та які товари/послуги він пропонує. У пригоді стане короткий, але змістовний заголовок. Відмовтеся від шаблонів типу «Ласкаво просимо на наш сайт!». Замініть його на фразу, яка містить ключові слова, - наприклад, «Інтернет-магазин побутової техніки N» або «Ласкаво просимо до інтернет-магазину жіночого одягу Х».

2. Грамотна презентація. Більш детально ознайомте відвідувача з основними напрямками діяльності інтернет-магазину та перевагами, які він отримає, ставши клієнтом. Для цього додайте невеликий текст. Проте не варто робити його значним за обсягом. Як правило, довгі тексти ніхто не читає. Вони відлякують.

3. Доступна мова. Не захоплюйтеся також ключовими словами. Звісно, їх необхідно включати до тексту, але в межах розумного. Найкращим вважається той ключ, який вписаний непомітно. Створюйте статті для людей, а не для пошукових машин.

4. Композиція тексту. Щоб читачеві було легше сприймати текст, використовуйте підзаголовки та списки.

Приділяємо увагу структурі сторінки

Перше і найголовніше правило будь-якого інтернет-магазину — проста структура сайту. Відвідувач повинен одразу зорієнтуватися, як йому потрапити на потрібну сторінку каталогу, де прочитати про умови доставки та оплати та де знайти контакти для здійснення замовлення. Не варто залишати осторонь і візуальну інформацію. Тематичні іконки на сторінках сайту — чудове рішення.

Пам'ятайте: перший візит на ресурс, як правило, носить ознайомчий характер. Саме тому зробіть усе, щоб викликати у користувача довіру та схилити до покупки. Ви можете, наприклад, розмістити дані, які підтверджують авторитетність ресурсу (наприклад, сертифікати).

Вагомим плюсом стане також інформація про акції, знижки та бонуси. Вона змусить потенційного покупця затриматися в інтернет-магазині трохи довше.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію