26 листопада у Львові в Українському католицькому університеті відбулося відкриття Школи репортажу. Перший майстер-клас для студентів провів польський репортер і письменник, працівник відділу «Великий формат» варшавської «Gazeta Wyborcza», співзасновник Польської школи репортажу Маріуш Щиґел.

Керівник магістерської програми з журналістики УКУ Ігор Балинський розповів, що Львів обрали як пілотне місто для цього проекту. Пройти навчання зможуть студенти-журналісти з УКУ, Української академії друкарства та ЛНУ ім. Івана Франка.

Член Українсько-польського журналістського клуб «Без упереджень» Ольга Шалайська розповіла, що Школа має амбітну мету – відродити в Україні жанр репортажу.

Директор Польського інституту в Києві, І Радник Посольства Республіки Польща в Україні Ярослав Ґодун зауважив, що так звана школа репортаж та література факту у Польщі популярна не лише через напрацювання Ришарда Капусцінського, але й тому, що багато молодих письменників підтримують таку літературу. Відтак, зі слів Ґодуна, у нього виникла ідея розвивати таку школу і в Україні.

Водночас Маріуш Щиґел під час майстер-класу на тему «10 китів, на яких стоїть репортаж» розповів, що, на його думку, репортаж – це проникнення в душу читача, у внутрішній світ людини.

«Я почав писати в 20 років… Не читав жодних теоретичних книжок про репортаж, хоча в Польщі такі видають. Для мене репортаж – це ситуація, яка сталась направду. Але це має бути не лише опис ситуації, яка сталась, але щось більше. Тобто репортаж повинен мати таку собі надвартість», - сказав журналіст.

Додамо, ініціаторами відкриття Школи стали Польський інститут в Києві, Українсько-польський журналістський клуб «Без упереджень» та магістерська програма з журналістики УКУ.

032.ua

Маріуш Щиґел відкрив у Львові Школу репортажу

26 листопада у Львові в Українському католицькому університеті відбулося відкриття Школи репортажу. Перший майстер-клас для студентів провів польський репортер і письменник, працівник відділу «Великий формат» варшавської «Gazeta Wyborcza», співзасновник Польської школи репортажу Маріуш Щиґел.

Керівник магістерської програми з журналістики УКУ Ігор Балинський розповів, що Львів обрали як пілотне місто для цього проекту. Пройти навчання зможуть студенти-журналісти з УКУ, Української академії друкарства та ЛНУ ім. Івана Франка.

Член Українсько-польського журналістського клуб «Без упереджень» Ольга Шалайська розповіла, що Школа має амбітну мету – відродити в Україні жанр репортажу.

Директор Польського інституту в Києві, І Радник Посольства Республіки Польща в Україні Ярослав Ґодун зауважив, що так звана школа репортаж та література факту у Польщі популярна не лише через напрацювання Ришарда Капусцінського, але й тому, що багато молодих письменників підтримують таку літературу. Відтак, зі слів Ґодуна, у нього виникла ідея розвивати таку школу і в Україні.

Водночас Маріуш Щиґел під час майстер-класу на тему «10 китів, на яких стоїть репортаж» розповів, що, на його думку, репортаж – це проникнення в душу читача, у внутрішній світ людини.

«Я почав писати в 20 років… Не читав жодних теоретичних книжок про репортаж, хоча в Польщі такі видають. Для мене репортаж – це ситуація, яка сталась направду. Але це має бути не лише опис ситуації, яка сталась, але щось більше. Тобто репортаж повинен мати таку собі надвартість», - сказав журналіст.

Додамо, ініціаторами відкриття Школи стали Польський інститут в Києві, Українсько-польський журналістський клуб «Без упереджень» та магістерська програма з журналістики УКУ.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати