24 листопада у Львові розпочнеться туристична конференція «Перемагай з Левом!». На конференцію приїдуть експерти з України та з-закордону.

Протягом двох днів експерти презентуватимуть сучасний стан та перспективи розвитку туристичної галузі у світі та, зокрема, Україні.

Частина конференції пройде у форматі дискусій та брейн-стормінгів, під час яких експерти визначатимуть найкращі підходи і погляди на певну проблематику.

«Оскільки туристична галузь – одна з перспективних та «недовикористаних» галузей для розвитку міста Львова та України, дуже важливим є обговорення питань того, в яких напрямках ця галузь може розвиватись в Україні. Зокрема, можна дивитись на розвиток туризму, як масового явища чи більш нішового – наприклад, розвиток освітнього чи галерейного туризму. Саме ці питання Львівська бізнес-школа буде піднімати в одній з дискусій, і спробує розглянути, які є переваги чи застереження для кожного з цих підходів», – зазначила директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька.

Програма Третьої львівської туристичної конференції 
«Перемагай з Левом!»

24-25 листопада 2011 р.

"Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж"

Львів, пр. Свободи, 27

СВІТОВІ ТУРИСТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ: ТРИМАЙ ХВИЛЮ!

Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте.

Четвер, 24 листопада

9:00 - 9:50             Реєстрація учасників

10:00-12:00           Офіційне відкриття. Вітальні слова Андрія Садового, міського
голови Львова, та Джона Хілі, Виконавчого директора
European Cities Marketing, президента "Best Destination
Marketing"

Сесія «В єдності сила»: Партнерство у туристичному бізнесі (ч. I) 
(як об'єднати зусилля для спільного успіху):
- Основні туристичні тенденції.  Зміни, які чекають ринок;
- Нові форми співпраці та партнерства. Публічно-приватне партнерство в туризмі;
- Роль об'єднань та кластерів у формуванні туристичного продукту міста. Особливості управління об'єднаннями.

10:30-10:50          Джон Хілі: “Публічно-приватне партнерство у міському туризмі”

Створення організацій та об’єднань, спрямованих на планування та

розвиток туристичної діяльності міста за однією концепцією.

Моделі фінансування та функціонування.

10:50-11:10          Маркіян Мальський: "Український досвід приватно-публічного

партнерства: уроки та перспективи"
Презентація стосуватиметься уроків минулого щодо пошуку та вибору

приватного партнера для виконання спільних проектів, а також

перспектив розвитку сфери приватно-публічного партнерства та

інших форм співпраці цих двох секторів в Україні.

11:10-11:40          Ганс-Ульріх Трозіен: “Створення регіональних об’єднань як 
гарантія успіху в туризмі. Приклад: Східна Німеччина”
Рецепти партнерства: тематичні кулінарні тижні; співпраця театрів та

ресторанів; планування транспортного сполучення із залученням готелів і

компаній-перевізників; створення спеціальних туристичних пропозицій

для людей з обмеженими можливостями, тощо.

11:40-12:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

12:00–12:30         Кава-брейк, спілкування

12:30–12:50         Прес-конференція

13:00–14:00         Обід

14:00–16:00         Сесія  “В єдності сила”: Партнерство у туристичному бізнесі (ч.IІ):
- Як міста змінюють власні туристичні стратегії, зважаючи на тренди

світового туризму;
- Співпраця між містами. Спільні туристичні продукти.

14:00-14:20          Єжи Гаєвські: “Краків: традиційні та нові туристичні продукти як

відображення сучасних тенденцій туристичного ринку”
Як змінюється стратегія розвитку міського туризму відповідно до сучасних

вимог споживача туристичного продукту.

14:20-14:40          Катрін Гайнтшель: “Міський туризм в урбаністичну епоху”
Презентація динаміки міського туризму вцілому. Найяскравіші приклади

вдалого планування міського туризму та пошуку нових ринків.

14:40-15:30          Руслан Ашимканов: “Маркетинг територій”
Приклади маркетингових стратегій міст та регіонів Європи та Азії. Як

спланувати маркетингову стратегію відповідно до сучасних тенденцій

світового туризму?

15:30-16:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

16:00-16:30          Кава-брейк, спілкування

16:30–18:00          Сесія: “Всі до нас!”: Події, що генерують успіх 
(як вдосконалити туристичний напрям завдяки подіям):
- Ефект масштабних подій на розвиток туризму міста (ЄВРО-2012);
- Вплив Чемпіонату з футболу на економіку міст (на прикладі Австрії та

Швейцарії);
- Спеціалізовані та тематичні події як інструмент маркетингу міст (ярмарки,

виставки та ін.)

16:30-16:50       Олег Засадний: “ЄВРО 2012: туристичний прорив”
Роль ЄВРО 2012 для розвитку міста загалом та туристичної галузі.

Визначення перспектив розвитку туризму Львова після проведення

чемпіонату.

16:50-17:10        Андреас Цінс: “ЄВРО 2008: досвід Австрії та Швейцарії”
Досвід проведення ЄВРО 2008 в містах Австрії та Швейцарії. Яка доля

спіткала міста, що приймали матчі?

17:10-17:30        Андрій Сидор: “Фестивалі як маркетинговий інструмент територій”
Промоція міста. Партнерство. Розвиток ринків

17:30-18:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

П'ятниця 25.11.2011

9:00-9:50              Реєстрація учасників

10:00–13:00         Сесія «Тримай їх міцно!»: емоції та очікування туристів 
(як презентувати місто, щоб вразити туриста):
- Аналіз тенденцій в туризмі, спричинених змінами в способі життя та

світогляді сучасних туристів;
- Вироблення основної концептуальної позиції у представленні міста;
- Окреслення сучасних тенденцій та пошук нових інструментів і каналів

досягнення свідомості туристів.

10:00-10:25          Габріела Швайнбергер: “Прислухайтеся до своїх клієнтів
і усвідомте, чому увага є важливішою за ноу-хау”

10:25-10:50          Катрін Гайнтшель: “Відень: маркетингові підходи і нові тенденції”
Маркетингова стратегія Відня (цільові групи, ключові ринки), приклади

маркетингової комунікації для конкретних ринків та залучення партнерів

до кожної складової маркетингової стратегії.

10:50-11:10          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

11:10-11:40          Кава-брейк, спілкування
11:40-12:10          Крістіан Гессль: “СітіКард - відчуття мандрівки, де все включено”
Синергія туристичного ринку за допомогою впровадження системи

туристичних карток. Ми дізнаємося ключові деталі запровадження

системи туристичних карток.

12:10-12:40          Нік Грінфілд:“Як Європа втримує позицію туристичного

напрямку № 1 у світі у ХХІ ст."

12:40-13:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

13:00–14:00         Обід з доповідачами (ресторан La Piazza)

Паралельна сесія №1 ("Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж", Львів, пр. Свободи, 27)

14:00–16:00         Сесія «Посилюємо наступ!»: створення незабутнього

туристичного досвіду 
(як завоювати ринок та кожного туриста через неймовірний досвід

проживання, харчування та відпочинку):
- Обговорення трендів, що мають безпосередній вплив на процес

формування туристичного продукту та його складових;
- Забезпечення високої якості туристичних послуг;
- Special interest tourism: гастрономічний туризм

14:00-14:20         Удо Хайне: “Як стати успішним готелем”

14:20-14:50         Сюзанне Геллер: “Грац - Capital of Culinary Delights”
Цільова аудиторія - гурмани.

14:50-15:10         Ольга Тіхонова: “Гастрономічні тури - нішовий туристичний

продукт чи улюблена справа?”
Як створити якісний туристичний продукт, що базується на тому, що ми

любимо робити в житті.

15:10-15:30         Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

15:30-16:00         Кава-брейк, спілкування

16:00–18:00        Брейн-стормінг, дискусія “Маркетинг міста - чи є межа для

фантазії?” за участі представників бізнесу, туристичних експертів

України та Європи.

Ключові питання дискусії:

- Які є основні критерії інноваційного міста?

- Світові тенденції туризму. На що робити акцент?

- Чи виправдовує себе позиціонування Львова, як міста

інтелектуального туризму?

Експерти зустрічі:

- Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS);

- Ярослав Грицак, доктор історичних наук, професор Українського

Католицького Університету;

- Наталія Попович, президент комунікаційної групи PRP в Україні,

Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.

Модератор: Ярослав Притула, викладач, керівник напрямку R&D

в LvBS.

Паралельна сесія №2 (Туристично-інформаційний центр, пл. Ринок, 1)

14:00–17:30        Сесія «Туристично-інформаційні центри: ідея, функції, партнери»

за участі директора Департаменту Туристично-інформаційної

інфраструктури visitBerlin - Габріели Швайнбергер, директора ЛКНП

“Центр розвитку туризму” - Надії Радіоненко та керівника центру

туристичної інформації  Львова – Олени Голишевої
Теми, викладені під час сесії: 
- Коротка довідка про ТІЦи: приватні, муніципальні, види фінансування,

тощо
- Основні складові діяльності муніципального центру туристичної

інформації (необхідний штат працівників, друкована продукція,

аналітична діяльність)

- Інноваційні інструменти в діяльності ТІЦів, новітні технології
- Присутність ТІЦа в он-лайн просторі: веб-сайт та його наповнення,

соціальні мережі
- Залучення волонтерів до діяльності ТІЦів

18:00                    Закриття конференції

032.ua

У Львові завтра розпочнеться туристична конференція. Програма

24 листопада у Львові розпочнеться туристична конференція «Перемагай з Левом!». На конференцію приїдуть експерти з України та з-закордону.

Протягом двох днів експерти презентуватимуть сучасний стан та перспективи розвитку туристичної галузі у світі та, зокрема, Україні.

Частина конференції пройде у форматі дискусій та брейн-стормінгів, під час яких експерти визначатимуть найкращі підходи і погляди на певну проблематику.

«Оскільки туристична галузь – одна з перспективних та «недовикористаних» галузей для розвитку міста Львова та України, дуже важливим є обговорення питань того, в яких напрямках ця галузь може розвиватись в Україні. Зокрема, можна дивитись на розвиток туризму, як масового явища чи більш нішового – наприклад, розвиток освітнього чи галерейного туризму. Саме ці питання Львівська бізнес-школа буде піднімати в одній з дискусій, і спробує розглянути, які є переваги чи застереження для кожного з цих підходів», – зазначила директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька.

Програма Третьої львівської туристичної конференції 
«Перемагай з Левом!»

24-25 листопада 2011 р.

"Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж"

Львів, пр. Свободи, 27

СВІТОВІ ТУРИСТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ: ТРИМАЙ ХВИЛЮ!

Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте.

Четвер, 24 листопада

9:00 - 9:50             Реєстрація учасників

10:00-12:00           Офіційне відкриття. Вітальні слова Андрія Садового, міського
голови Львова, та Джона Хілі, Виконавчого директора
European Cities Marketing, президента "Best Destination
Marketing"

Сесія «В єдності сила»: Партнерство у туристичному бізнесі (ч. I) 
(як об'єднати зусилля для спільного успіху):
- Основні туристичні тенденції.  Зміни, які чекають ринок;
- Нові форми співпраці та партнерства. Публічно-приватне партнерство в туризмі;
- Роль об'єднань та кластерів у формуванні туристичного продукту міста. Особливості управління об'єднаннями.

10:30-10:50          Джон Хілі: “Публічно-приватне партнерство у міському туризмі”

Створення організацій та об’єднань, спрямованих на планування та

розвиток туристичної діяльності міста за однією концепцією.

Моделі фінансування та функціонування.

10:50-11:10          Маркіян Мальський: "Український досвід приватно-публічного

партнерства: уроки та перспективи"
Презентація стосуватиметься уроків минулого щодо пошуку та вибору

приватного партнера для виконання спільних проектів, а також

перспектив розвитку сфери приватно-публічного партнерства та

інших форм співпраці цих двох секторів в Україні.

11:10-11:40          Ганс-Ульріх Трозіен: “Створення регіональних об’єднань як 
гарантія успіху в туризмі. Приклад: Східна Німеччина”
Рецепти партнерства: тематичні кулінарні тижні; співпраця театрів та

ресторанів; планування транспортного сполучення із залученням готелів і

компаній-перевізників; створення спеціальних туристичних пропозицій

для людей з обмеженими можливостями, тощо.

11:40-12:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

12:00–12:30         Кава-брейк, спілкування

12:30–12:50         Прес-конференція

13:00–14:00         Обід

14:00–16:00         Сесія  “В єдності сила”: Партнерство у туристичному бізнесі (ч.IІ):
- Як міста змінюють власні туристичні стратегії, зважаючи на тренди

світового туризму;
- Співпраця між містами. Спільні туристичні продукти.

14:00-14:20          Єжи Гаєвські: “Краків: традиційні та нові туристичні продукти як

відображення сучасних тенденцій туристичного ринку”
Як змінюється стратегія розвитку міського туризму відповідно до сучасних

вимог споживача туристичного продукту.

14:20-14:40          Катрін Гайнтшель: “Міський туризм в урбаністичну епоху”
Презентація динаміки міського туризму вцілому. Найяскравіші приклади

вдалого планування міського туризму та пошуку нових ринків.

14:40-15:30          Руслан Ашимканов: “Маркетинг територій”
Приклади маркетингових стратегій міст та регіонів Європи та Азії. Як

спланувати маркетингову стратегію відповідно до сучасних тенденцій

світового туризму?

15:30-16:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

16:00-16:30          Кава-брейк, спілкування

16:30–18:00          Сесія: “Всі до нас!”: Події, що генерують успіх 
(як вдосконалити туристичний напрям завдяки подіям):
- Ефект масштабних подій на розвиток туризму міста (ЄВРО-2012);
- Вплив Чемпіонату з футболу на економіку міст (на прикладі Австрії та

Швейцарії);
- Спеціалізовані та тематичні події як інструмент маркетингу міст (ярмарки,

виставки та ін.)

16:30-16:50       Олег Засадний: “ЄВРО 2012: туристичний прорив”
Роль ЄВРО 2012 для розвитку міста загалом та туристичної галузі.

Визначення перспектив розвитку туризму Львова після проведення

чемпіонату.

16:50-17:10        Андреас Цінс: “ЄВРО 2008: досвід Австрії та Швейцарії”
Досвід проведення ЄВРО 2008 в містах Австрії та Швейцарії. Яка доля

спіткала міста, що приймали матчі?

17:10-17:30        Андрій Сидор: “Фестивалі як маркетинговий інструмент територій”
Промоція міста. Партнерство. Розвиток ринків

17:30-18:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

П'ятниця 25.11.2011

9:00-9:50              Реєстрація учасників

10:00–13:00         Сесія «Тримай їх міцно!»: емоції та очікування туристів 
(як презентувати місто, щоб вразити туриста):
- Аналіз тенденцій в туризмі, спричинених змінами в способі життя та

світогляді сучасних туристів;
- Вироблення основної концептуальної позиції у представленні міста;
- Окреслення сучасних тенденцій та пошук нових інструментів і каналів

досягнення свідомості туристів.

10:00-10:25          Габріела Швайнбергер: “Прислухайтеся до своїх клієнтів
і усвідомте, чому увага є важливішою за ноу-хау”

10:25-10:50          Катрін Гайнтшель: “Відень: маркетингові підходи і нові тенденції”
Маркетингова стратегія Відня (цільові групи, ключові ринки), приклади

маркетингової комунікації для конкретних ринків та залучення партнерів

до кожної складової маркетингової стратегії.

10:50-11:10          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

11:10-11:40          Кава-брейк, спілкування
11:40-12:10          Крістіан Гессль: “СітіКард - відчуття мандрівки, де все включено”
Синергія туристичного ринку за допомогою впровадження системи

туристичних карток. Ми дізнаємося ключові деталі запровадження

системи туристичних карток.

12:10-12:40          Нік Грінфілд:“Як Європа втримує позицію туристичного

напрямку № 1 у світі у ХХІ ст."

12:40-13:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

13:00–14:00         Обід з доповідачами (ресторан La Piazza)

Паралельна сесія №1 ("Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж", Львів, пр. Свободи, 27)

14:00–16:00         Сесія «Посилюємо наступ!»: створення незабутнього

туристичного досвіду 
(як завоювати ринок та кожного туриста через неймовірний досвід

проживання, харчування та відпочинку):
- Обговорення трендів, що мають безпосередній вплив на процес

формування туристичного продукту та його складових;
- Забезпечення високої якості туристичних послуг;
- Special interest tourism: гастрономічний туризм

14:00-14:20         Удо Хайне: “Як стати успішним готелем”

14:20-14:50         Сюзанне Геллер: “Грац - Capital of Culinary Delights”
Цільова аудиторія - гурмани.

14:50-15:10         Ольга Тіхонова: “Гастрономічні тури - нішовий туристичний

продукт чи улюблена справа?”
Як створити якісний туристичний продукт, що базується на тому, що ми

любимо робити в житті.

15:10-15:30         Сесія питань-відповідей/панельна дискусія

15:30-16:00         Кава-брейк, спілкування

16:00–18:00        Брейн-стормінг, дискусія “Маркетинг міста - чи є межа для

фантазії?” за участі представників бізнесу, туристичних експертів

України та Європи.

Ключові питання дискусії:

- Які є основні критерії інноваційного міста?

- Світові тенденції туризму. На що робити акцент?

- Чи виправдовує себе позиціонування Львова, як міста

інтелектуального туризму?

Експерти зустрічі:

- Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS);

- Ярослав Грицак, доктор історичних наук, професор Українського

Католицького Університету;

- Наталія Попович, президент комунікаційної групи PRP в Україні,

Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.

Модератор: Ярослав Притула, викладач, керівник напрямку R&D

в LvBS.

Паралельна сесія №2 (Туристично-інформаційний центр, пл. Ринок, 1)

14:00–17:30        Сесія «Туристично-інформаційні центри: ідея, функції, партнери»

за участі директора Департаменту Туристично-інформаційної

інфраструктури visitBerlin - Габріели Швайнбергер, директора ЛКНП

“Центр розвитку туризму” - Надії Радіоненко та керівника центру

туристичної інформації  Львова – Олени Голишевої
Теми, викладені під час сесії: 
- Коротка довідка про ТІЦи: приватні, муніципальні, види фінансування,

тощо
- Основні складові діяльності муніципального центру туристичної

інформації (необхідний штат працівників, друкована продукція,

аналітична діяльність)

- Інноваційні інструменти в діяльності ТІЦів, новітні технології
- Присутність ТІЦа в он-лайн просторі: веб-сайт та його наповнення,

соціальні мережі
- Залучення волонтерів до діяльності ТІЦів

18:00                    Закриття конференції

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати