У центрі Львова на замальовування графіті щомісяця витрачають 3,5 тисячі гривень

Щомісяця кожне комунальне підприємство Галицького району Львова витрачає у середньому по 500 гривень на проведення ремонтних робіт із зафарбовування фасадів у центрі міста, зіпсованих написами чи малюнками графіті, - повідомила lviv.expres.ua Ірина Маруняк, голова Галицької райадміністрації Львова.

Так, днями працівники ЛКП зафарбували фасади будинків на вулицях Грушевського, Князя Романа, Тарнавського, Гавришкевича.

"По району за місяць на такі роботи "набігає" до 3500 гривень, -- каже пані Маруняк. -- Йдеться лише про елементарні речі -- замалювати фасад, аби він не виглядав похабно. Проте, як би не старалися працівники ЛКП,
підібрати фарбу відповідного кольору та якості складно. А відтак, на повноцінну реставрацію та відновлення фасаду потрібні значно більші кошти".

"Це є проблема, адже ми закликаємо мешканців та підприємців реставрувати фасади у центрі міста, але, на жаль, як тільки фасад відновлено, на ньому з'являються графіті, -- каже Ірина Маруняк. -- Минулого тижня я вкотре звернулася до правоооронних органів з проханням, аби під час патрулювання у центрі Львова прискіпливіше ставилися до виявлення таких фактів вандалізму".

Окрім того, в Галицькій райадміністрації звернулися до підприємців, щоб вони ставили камери відеоспостереження біля входу до закладів. Таким чином, каже пані Маруняк, це дозволить зафіксувати зловмисників і полегшить роботу правоохоронцям з їх затримання.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку