Перевізники задумуються на тим, щоб відбирати у водіїв маршруток мобільні телефони, якими вони зловживають під час руху.

Про це 8 листопада, на круглому столі «Проблеми якості перевезень маршрутними таксі м. Львова та спроби їх вирішити» заявив президент громадського об’єднання перевізників Львівщини «Західавтотранс» Роман Лобода.

За його словами, він моніторить ситуацію, як поводять себе водії маршруток. На превеликий жаль, каже Лобода, 80-90% водіїв транспортних засобів користуються мобільними під час руху. «Це катастрофа. В мене з’явилася думка просто забирати мобільні телефони. Бо як ще вплинути?», – каже Лобода.

Він додав, що це не стосується лише громадського транспорту, а й індивідуального.

«Я більш ніж впевнений, що це стає причиною багатьох ДТП. Навіть в останній ДТП за участі двох маршруток у Львові, думаю, були задіяні засоби зв’язку», – каже Лобода.

За його словами, таким водіям в першу чергу має пасажир робити зауваження. Також він зазначив, що подекуди водії таку маячню говорять по телефону, що «елементи культури цього не витримують».

032.ua

У Львові у водіїв маршруток хочуть відбирати мобільні телефони

Перевізники задумуються на тим, щоб відбирати у водіїв маршруток мобільні телефони, якими вони зловживають під час руху.

Про це 8 листопада, на круглому столі «Проблеми якості перевезень маршрутними таксі м. Львова та спроби їх вирішити» заявив президент громадського об’єднання перевізників Львівщини «Західавтотранс» Роман Лобода.

За його словами, він моніторить ситуацію, як поводять себе водії маршруток. На превеликий жаль, каже Лобода, 80-90% водіїв транспортних засобів користуються мобільними під час руху. «Це катастрофа. В мене з’явилася думка просто забирати мобільні телефони. Бо як ще вплинути?», – каже Лобода.

Він додав, що це не стосується лише громадського транспорту, а й індивідуального.

«Я більш ніж впевнений, що це стає причиною багатьох ДТП. Навіть в останній ДТП за участі двох маршруток у Львові, думаю, були задіяні засоби зв’язку», – каже Лобода.

За його словами, таким водіям в першу чергу має пасажир робити зауваження. Також він зазначив, що подекуди водії таку маячню говорять по телефону, що «елементи культури цього не витримують».

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати