Львів'яни у Фіналі у конкурсу Idea-X!


Пробуй - одна з головних порад, яку б я міг дати людині, яка попросила б в нас поради. Пробувати, експериментувати, крутитися, починати знову і знову, помилятися, знову пробувати. 
Ось і львів'яни вирішили спробувати і подали заявку на конкурс Idea-X де головний приз 100 000 грн і пройшли у Фінал!

Щоб проголосувати за них варто зробити 2 кліки:
www.ideax-nescafe.com.ua/1147243
Велика прохання не проігнорувати і голосувати по 2 рази (vk і fb).

- 100 000 грн виграє той хто захистить добре проект перед журі у Києві 16 серпня.
- 50 000 грн виграє той хто набере найбільше голосів на сайті!

Розповсюджуйте цю статтю і пам'ятайте, маленька авантюра перетворюється на велику ідею!

Більше детально про саму ідею ви можете прочитати нижче:

Ми двоє молодих хлопців зі Львова у яких була маленька авантюра і яка перетворилась на велику ідею!
Розпочали свою роботу 4 листопада 2013 року. Без будь яких інвестицій, з маленьким бюджетом ми створили інтернет магазин. Поступово, почали переходити на речі від українських виробників, цього року запланували відкриття магазину. Зараз в команді нас 3 людей. Наші спільноти в ВК та FB:
https://vk.com/green_street_shop
www.facebook.com/greenstreetshop

Креативний та оригінальний перелік наших переваг над іншими магазинами:
- мережа магазинів одягу і аксесуарів від українських виробників (перший магазин буде у Львові, робота над 2-им розпочнеться відразу після відкриття першого, також відкриється на західній Україні)
- розвиток і розширення мережі креативних магазинів та проектів з оригінальними концепціями та унікальним дизайном в стилі Loft і Urban.
- ціни виробника, проект хоч і комерційний, але не створений щоб чим побільше заробити.
- виготовлення власного одягу, або спільні колабрації з локальними брендами.
- "стіна слави" - це стіна де всі бажаючі можуть наклеїти стікер/наклейку свого клубу, організації, інше.
- продаж квитків на різноманітні цікаві концерти, матчі + афіші.
- організація різних акцій, фестивалів, наприклад фестиваль "Сила" пропаганда здорового способу життя, фестиваль Made in UA", і т.д.
- завезти речі 2-ох найпопулярніших молодіжних брендів одягу Білорусі.

Цільова аудиторія проекту:
Хлопці та дівчата віком - 15-29 років.

Приз 100 000 грн, отримані в разі перемоги підуть на:
1.Оренда приміщення.
2.Ремонт та оформлення магазину в стилі який був зазначений вище.
3.Закупівля асортименту магазину.
4. Реклама і інше.

1.Логотип магазину
2-3.Приблизний вигляд майбутнього магазину
4. Схема як голосувати.

Львів'яни у Фіналі у конкурсу Idea-X! (фото) - фото 1
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань