На Львівщині «Служба 112» опрацювала 3 тисячі звернень

У травні цього року, мешканці Львівщини все частіше звертались на "Службу 112".

Про це 032.ua розповіли у прес-службі Львівської облдержадміністрації.

Мешканці найчастіше звертались з приводу питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства

Зокрема, фахівцями “Служби 112” опрацьовано 2 970 звернень, з числа яких:

– 379 скеровано на екстрену службу "101";

– 573 – на "102";

– 623 – на "103";

– 72 – на "104".

Також 1323 звернення опрацювала "Гаряча лінія області", на яку мешканці найчастіше звертались з приводу питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства. Більшість запитувачів вже отримали відповіді, а на розгляді перебуває ще 171 звернення.

Нагадаємо, що за період з 11 до 17 травня, "Служба 112" опрацювала 669 звернень мешканців Львівщини.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку