Що у Львові варто змінити аби місто дійсно вважали європейським, - думки львів’ян

032.ua публікує ТОП – 3 думки львів’ян про те, які зміни допоможуть одному із найчарівніших міст України стати по-справжньому  европейским.

Не секрет, що Львів вважається справжньою туристичною меккою України – із усіх-усюд сюди стікаються величезні потоки туристів, яких ваблять мальовничі краєвиди західної України, недоторкана природа Карпатських гір та чудові історичні споруди, які вражають своєю величчю. Тож місцеві мешканці як ніхто інший знає, чого не вистачає Львову аби стати культурною європейською цінністю.

"Влітку, коли спекотно, такий запах шириться містом, що просто дихати неможливо

Тарас Мирославович, військовослужбовець ЗСУ

"Треба покращити для мешканців міста транспортну інфраструктуру і відремонтувати дороги. Це найактуальніші проблеми на сьогодні. А так все ніби нормально, чудове місто, чудові люди".

Антоніна Анатоліївна, студенткаЩо у Львові варто змінити аби місто дійсно вважали європейським – опитування (фото) - фото 1"Потрібно більше слідкувати за будівлями, бо маємо багато історичних будинків у поганому стані. Більше розвивати банківську систему, відкривати нові туристичні маршрути, щоб не втрачати туристичний потік".

Роман Петрович, продавець

Що у Львові варто змінити аби місто дійсно вважали європейським – опитування (фото) - фото 2

"Каналізації. Влітку, коли спекотно, такий запах шириться містом, що просто дихати неможливо. Ось цим питанням чиновникам слід було займатись, і вже давно. Бо просто неможливо у спеку знаходитись у місті".

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку