Диспетчерські служби Львова координуватиме «Гаряча лінія міста»

Виконавчий комітет Львівської міської ради на засіданні 7 жовтня затвердив Положення про координацію та взаємне інформування між диспетчерськими службами підприємств, установ та організацій міста Львова.

До переліку диспетчерських служб, між якими здійснюватиметься координація та взаємне інформування увійшли служби і підприємства житлового господарства, служби підприємств комунального господарства, підприємства ліфтового господарства, а також чергова частина ЛМУ ГУ МВС України у Львівській області і Центр з питань збору, обробки інформації та підготовки даних Оперативно-координаційного центру Головного управління МНС України у Львівській області.

Положенням передбачається, що під час реагування на надзвичайні і аварійні ситуації, аварії чи некласифіковані події, що становлять загрозу для довкілля, життя, здоров’я та порушення нормальних умов життєдіяльності населення м. Львова, при надходженні відповідної інформації диспетчерська служба має невідкладно інформувати Центр з питань збору, обробки інформації та підготовки даних Оперативно-координаційного центру Головного управління МНС України у Львівській області, а також відділ «Гаряча лінія міста» адміністративно-господарського управління Львівської міської ради. Надалі працівник відділу «ГЛМ» невідкладно передає інформацію у відповідні диспетчерські та аварійні служби для реагування.

Під час ліквідації надзвичайних ситуації і некласифікованих дій відділ «ГЛМ» має контролювати хід виконання робіт і проводити оперативний обмін інформацією, а також залучати відповідні служби і координувати їх дії. Під час виконання спільних дій з ліквідації вищевказаних ситуацій керівники служб зобов’язані організувати взаємодію; централізованим управлінням займатиметься відділ «Гаряча лінія міста».

Окрім того, Положенням передбачається, що диспетчерські служби мають повідомляти відділ «ГЛМ» про планові роботи на наступний місяць у межах Львова, пов’язані з тимчасовим припиненням надання послуг населенню, а також щоденно проводити між собою обмін інформацією за минулу добу.

Своєю чергою для виконання покладених повноважень відділ «ГЛМ» має право невідкладно отримувати телефоном необхідну для виконання завдань інформацію, вимагати від підприємств, установ та організацій ліквідовувати вищезазначені ситуації і телефонувати керівникам відповідних підприємств, установ та організацій у будь-який час доби, якщо того вимагатиме службова необхідність.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку