64% львів’ян готові прибирати місто на толоках

64% мешканців Львова готові долучатися до міських толок. Такими є результати дослідження, проведеного Центром вивчення громадської думки Інституту міста. Опитування проводили в серпні цього року методом «face to face» інтерв’ю.

Як повідомили zaxid.net у прес-службі Львівської міської ради, понад 70% львів’ян вважають за потрібне залучення мешканців району до толок, які проводяться в районі і виявили готовність долучатися до них, усвідомлюючи свою відповідальність за забрудненість району, оскільки 71,72% опитаних вважають, що забрудненість району створюють самі мешканці.

«Загалом, кількістю сміттєвих баків та місцем їхнього розміщення львів’яни задоволені. Так, майже половина опитаних (41,61%) вважають, що у їхньому районі не створені відповідні умови для дотримання санітарних норм. Більшість львів’ян задоволені частотою вивозу сміття (залежно від району – від 67% до 85%) та місцем розташування сміттєвих баків (залежно від району – від 65 до 90%)», - повідомила соціолог Центру вивчення громадської думки Інституту міста Інга Козлова.

Довідка:

Соціологічне дослідження проводилось Центром вивчення громадської думки, методом «facetoface» інтерв’ю. Було опитано 800 респондентів, старших 18 років. Похибка репрезентативності вибірки з довірчою ймовірністю 0,954 не перевищує 3,5% для показників близьких до 50%, 3% - для показників близьких до 25% або 75%, 2,1% - для показників близьких до 10% або 90%, 1,5% - для показників близьких до 5% або 95%, 0,7% - для показників близьких до 1% або 99%.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку