На Львівщині запрацювала служба екстреної допомоги «112»

У кол-центрі «112» чергують перекладачі з німецької, англійської, польської мов, а також психолог.

Сьогодні, 5 березня, у Львові презентували роботу нового контактного центру. Зараз служба функціонує у тестовому режимі на базі кол-центру Головного управління департаменту надзвичайних ситуацій. Працівники оброблятимуть вхідні дзвінки та переадресовуватимуть їх на відповідні служби. Про це інформує кореспондент 032.ua.

Згодом усі екстрені служби об'єднають під одним номером телефону. Поки що лінія «112» функціонуватиме паралельно з номерами телефонів 101, 102, 103 і 104.

Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації

«Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу», - наголосив Олег Синютка.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку