Підготовка поверхні.

Першим етапом підготовки поверхні є видалення верхнього шару грунту. Видаляється шар товщиною від 20 до 50 см. Потім котлован слід ретельно очистити від коріння пророслі, вирівняти його дно і концентрувти (збити), щоб уникнути осідання ґрунту.

Другий етап-це правильне вирівнювання поверхні у відповідності з цільовим  зниженням  шуму. Здійснювати  його  через видалення зайвого грунту або доповнити його порожнини за параметрами наміченими пристроями геодезиста. Всі шари каркаса повинні мати однакову товщину в кожному місці  здійсненої  поверхні. Коли виконується укладка бруківки, цей етап є дуже важливим і впливає на фігуру, правильні зневоднення і довговічності покриття. Його виконання слід довірити дослідній  бригаді, оснащеної спеціалізованими машинами (грейдер, ущільнювач динамічний, вібраційна плита, нівелір, балди). Тільки на невеликих поверхнях нівелювання виконується вручну.

Каркас.

Шар каркаса, несе відповідальність за правильне засвоєння навантажень на покриття. Повинен пропускати  воду, тому для него застосовують щебінь, гальку, гравій, шлак або суміш піску з гравієм. Товщина цього шару залежить від передбачуваного навантаження на поверхні.
У разі поверхонь, для пішохідного руху, товщина каркаса становить від 10 до 20 см, а для доріг, пристосованих для руху механічних транспортних засобів в залежності від їх ваги - від 25 до 45 см.

Баласт.

Після оформлення каркаса виконують підсипку, тобто шар, що вирівнює.  Його завданням є забезпечення гарної посадки окремих шматочків і нівелювання відмінностей (у межах норми) в їх товщини. Підсипку виконують з піску фракції до 2 мм, а також щебінь 1-4 мм.