Чому тексти є паливом для сайтів

Без нього сайт не представляє ніякої цінності, без нього неможливе просування, без нього неможливі продажі ... Сьогодні ми поговоримо про контент і його роль у житті веб-сайту. В якості експерта ми запросили представника контент-студії AvepText - Артема.

Інтерв'юер: Добрий день. Уявімо таку ситуацію: я новачок, який відкриває свій бізнес і хоче розкрутити його за допомогою Інтернету. Я зовсім не розбираюся, що означає «унікальний контент», «СЕО оптимізація» і т.д. Поясніть, навіщо мені це потрібно?

Артем: Здравствуйте. Контент - це основа будь-якого сайту, те, що допомагає залучати відвідувачів, клієнтів, продавати послуги і товари. Якщо уявити, що сайт - це людина, то контент - його мова. Ви нікому не будете цікаві, коли мовчите, і тим більше це стосуєтся, якщо мова йде про продажі. Контент сайту повинен бути унікальним, оптимізованим під пошукові запити і написаний для людей.

Інтерв'юер: Тобто, щоб сторінка потрапила в пошукові системи, текст повинен бути унікальним?

Артем: Пошукові машини дуже критично ставляться до плагіату. Якщо пошуковик бачить низький відсоток унікальності статті на Вашому сайті, то ця сторінка не буде високо ранжуватися. Тобто не залучить відвідувачів по цільових запитах.

Інтерв'юер: Виникає наступне питання, а якщо контент відсутній або розміщений в мінімальній кількості (наприклад, опис товару)?

Артем: А який сенс у сайті, якщо немає контенту? Якщо ж контенту мало, то буде дуже важко просувати сайт.

У випадку з інтернет-магазинами, контент відіграє істотну роль. Природно, можна викласти тільки характеристики товару і його вартість, однак відсутність детальної інформації з ключовими словами значно вплине на кількість покупців і відвідувачів з пошуку.

Інтерв'юер: Яким чином? І чому ключові слова так важливі?

Артем: Перше питання необхідно розглядати як з психологічної, так і з технічної точки зору. По-перше, людина бажає придбати покупку, хоче побачити її опис. Погодьтеся, коли Ви купуєте якусь річ, вам важливо знати про неї все. В Інтернеті точно такі ж споживачі, як і Ви. Тому, відсутність опису відштовхує можливих покупців, у них зникає інтерес до товару, а значить, Ви втрачаєте дохід.

По-друге, якщо розглядати дане питання з технічної сторони, опис важливий для пошукових машин. Ключі - це запити користувачів в тій чи іншій галузі. У випадку з магазином, він буде виглядати приблизно так: «купити товар недорого», «товар ціна», «товар відгуки».

Інтерв'юер: А стосовно статей, що продають там теж потрібні ключові слова?

Артем: Бажано, але не завжди обов'язково. Якісно написану статтю, що продає, можна використовувати не тільки в Інтернеті, а і в реальному житті. Її головна мета - зацікавити читача і змусити його здійснити певну дію: перейти на сайт, купити товар, замовити послугу і т.і. Такі статті суттєво впливають на продаж.

Інтерв'юер: Тобто чим більше унікального контенту буде на моєму сайті, тим більш затребуваним він буде?

Артем: Чим більше унікального і оптимізованого контенту на сайті, тим більше відвідувачів. Але головне не це. Є така річ як конверсія. Можна мати 20 відвідувачів на добу і з них 10 осіб стануть клієнтами, а можна мати 300 осіб і тільки одного клієнта. Погодьтеся, що перший варіант набагато вигідніший.

Інтерв'юер: Унікальних СЕО текстів для цього буде не достатньо?

Артем: Звичайно ж, ні. Текст, в першу чергу, повинен бути написаний так, щоб переконати читача скористатися вашою пропозицією. А ось для того щоб поєднати все це в одному тексті, і потрібен професійний копірайтер.

По суті, його завдання - зробити текст:

1. унікальним, щоб його проіндексували пошукові системи;

2. СЕО оптимізованим, щоб потрапити в ТОП видачі та залучати відвідувачів;

3. таким, що продає, щоб перетворити відвідувачів сайту в клієнтів. 

Інтерв'юер: Контент - це ж не тільки тексти, але також фото і відео. Як бути з ними?

Артем: Контент - це будь-яка інформація, розміщена на сайті. Однак, тексти - це найважливіший вид контенту. Картинки, відео, аудіо теж потрібні, але вони є другорядними.

Інтерв'юер: Добре, тепер давайте перейдемо до того, де замовити контент для сайту. Деякі власники сайтів не хочуть співпрацювати зі студіями з різних причин, в т. ч. через високі ціни. Можете назвати головні плюс і мінус студій-контенту на відміну від фрілансерів?

Артем: «Якщо студія, значить дорого» - це не завжди так. Існує багато студій, у тому числі і наша, які надають послуги в середньому ціновому діапазоні. Вартість послуг зовсім не відрізняється від розцінок досвідчених фрілансерів.

Головний плюс студій контенту - зручність: швидко оформив замовлення і отримав роботу в строк, мінус - відсутність прямого спілкування з виконавцем.

Інтерв'юер: А які переваги у вашій студії? Чим вона відрізняється від інших?

Артем: Ми можемо запропонувати своїм клієнтам прийнятні ціни, які нижчі за середньоринкові, а також повний спектр послуг для сайтів. Ми розуміємо, що одна людина не може писати про все, а тим більше на вузькоспеціалізовані теми. Тому ми підібрали співробітників таким чином, щоб замовлення на медичні, юридичні, інженерні та інші тематики виконували люди, які мають необхідні знання. Крім цього, у нас працюють універсальні копірайтери.

Інтерв'юер: Що ж, спасибі за відповіді. Бажаю удачі у Вашій справі!

Артем: Дякую за інтерв'ю.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)